Magnet fisking :)

Emner som ikke hører hjemme under andre diskusjonsgrupper

Moderators: Stutzpunkt, KOS

Voje85

klipp3r wrote:tror dealextreme har sterke magneter, men de blir kansje litt
små. Etter det jeg så Voje85 hadde bestillt :D
Hehe :smoke: Har hørt om mye sterkere magneter på samme størrelse som min:) men tror ikke jeg klarer og dra opp flere 100 kilo.. må trene litt førts ;-)
Relic Hunter
bactuz

Spennende tråd som inspirerer :bra:

Håper selvfølgelig på oppdateringer etterhvert som magnetene kommer i hus, og ikke minst i vann :)

Lykke til voje...

Kai
Voje85

Da var magnet min kommet med storken fra england :D

Nå mangler bare tauet og festet :)

Da blir det tur til helgen! Legger ved et par bilder her --->
Attachments
magnet.jpg
magnet.jpg (63.31 KiB) Viewed 1182 times
magnet2.jpg
magnet2.jpg (67.99 KiB) Viewed 1182 times
Relic Hunter
Voje85

bactuz wrote:Spennende tråd som inspirerer :bra:

Håper selvfølgelig på oppdateringer etterhvert som magnetene kommer i hus, og ikke minst i vann :)

Lykke til voje...

Kai
Så bra at det inspirerer :) Det er viktig!

Takker! :D
Relic Hunter
Erik Dreyer

Voje85 wrote:

Lykke til voje...

Kai

Det der skal bli moro og følge med på, håper du legger ut noen bilder/rapporter om hvordan det er og bruke en slik magnet. Mulig jeg går til innkjøp av noe lignende !! ED
ErikD
Voje85

Erik Dreyer wrote:
Voje85 wrote:

Lykke til voje...

Kai

Det der skal bli moro og følge med på, håper du legger ut noen bilder/rapporter om hvordan det er og bruke en slik magnet. Mulig jeg går til innkjøp av noe lignende !! ED
Det vil komme info angående bruk og fangstlykken :D
Relic Hunter
F34

Og hva ble resultatet på magnet fisketuren?
Det enkle er ofte det beste!!
Voje85

F34 wrote:Og hva ble resultatet på magnet fisketuren?
Drar kanskje en tur i morgen og prøver lykken :)
Relic Hunter
Voje85

Hei alle sammen! :)

Triste nyheter.. Da jeg ikke klarte og finne det vannet på Vardås, blir det ikke noen bilder av funn denne gangen.

Neste helg drar jeg inn i vestfolds dype skoger og fisker i et stort vann som ligger rett ved en russisk fangeleir :) Da får jeg iværtfall brukt magneten! :)

Mvh

Voje85
Relic Hunter
chrgod

Det blir spennende å følge med på hva som dukker opp. :) Skattejakt er gøy, lykke til.
bactuz

Voje85 wrote:Neste helg drar jeg inn i vestfolds dype skoger og fisker i et stort vann som ligger rett ved en russisk fangeleir :) Da får jeg iværtfall brukt magneten! :)
Ingen fiskelykke her heller siden vi ikke har fått tilbakemelding? Regner jeg med....

Du har vel ikke gitt opp? :bra:
ole w

tok med meg krana og magneten min og dro opp en pz iv i helga. :shock: Neida bare tuller, kul tråd med en ide som jeg aldri har tenkt på før men, det frister å prøve! :bravo
ow
rhandber

ole w wrote:tok med meg krana og magneten min og dro opp en pz iv i helga. :shock: Neida bare tuller, kul tråd med en ide som jeg aldri har tenkt på før men, det frister å prøve! :bravo

det å fylle en plastikktank med skruer, pælme den i en damm og trekke den opp teller ikke ole w ;)
MVH

Roar Handberg

Voje85: Kan hende du mener myra som ligger nedenfor luftvern-stillingen? Den er tørr om sommeren men nå er den ganske dyp. Gå til luftvernet, følg stien langs åskammen mot nord til du kommer ned et bratt svaberg til slette med høye bjørketrær. Myr / vann på høyre side av sletta.
Voje85

superfuzz wrote:Voje85: Kan hende du mener myra som ligger nedenfor luftvern-stillingen? Den er tørr om sommeren men nå er den ganske dyp. Gå til luftvernet, følg stien langs åskammen mot nord til du kommer ned et bratt svaberg til slette med høye bjørketrær. Myr / vann på høyre side av sletta.
Tror det er den jeg mente sist. ja, var knapt med vann der i sommer, men sikkert bedre der nå :) Skulle gjerne tatt en tur til Vardås snart. Har ikke sett alle hulene rundt selve åsen. Si ifra hvis du skal en tur snart :)
Relic Hunter
Post Reply

Return to “KAFFEKROKEN - diverse”