Heheklipp3r wrote:tror dealextreme har sterke magneter, men de blir kansje litt
små. Etter det jeg så Voje85 hadde bestillt

Moderators: Stutzpunkt, KOS
Heheklipp3r wrote:tror dealextreme har sterke magneter, men de blir kansje litt
små. Etter det jeg så Voje85 hadde bestillt
Det der skal bli moro og følge med på, håper du legger ut noen bilder/rapporter om hvordan det er og bruke en slik magnet. Mulig jeg går til innkjøp av noe lignende !! EDVoje85 wrote:Så bra at det inspirererbactuz wrote:Spennende tråd som inspirerer![]()
Håper selvfølgelig på oppdateringer etterhvert som magnetene kommer i hus, og ikke minst i vann
Lykke til voje...
KaiDet er viktig!
Takker!
Det vil komme info angående bruk og fangstlykkenErik Dreyer wrote:Det der skal bli moro og følge med på, håper du legger ut noen bilder/rapporter om hvordan det er og bruke en slik magnet. Mulig jeg går til innkjøp av noe lignende !! EDVoje85 wrote:Så bra at det inspirererbactuz wrote:Spennende tråd som inspirerer![]()
Håper selvfølgelig på oppdateringer etterhvert som magnetene kommer i hus, og ikke minst i vann
Lykke til voje...
KaiDet er viktig!
Takker!
Ingen fiskelykke her heller siden vi ikke har fått tilbakemelding? Regner jeg med....Voje85 wrote:Neste helg drar jeg inn i vestfolds dype skoger og fisker i et stort vann som ligger rett ved en russisk fangeleirDa får jeg iværtfall brukt magneten!
ole w wrote:tok med meg krana og magneten min og dro opp en pz iv i helga.Neida bare tuller, kul tråd med en ide som jeg aldri har tenkt på før men, det frister å prøve!
Tror det er den jeg mente sist. ja, var knapt med vann der i sommer, men sikkert bedre der nåsuperfuzz wrote:Voje85: Kan hende du mener myra som ligger nedenfor luftvern-stillingen? Den er tørr om sommeren men nå er den ganske dyp. Gå til luftvernet, følg stien langs åskammen mot nord til du kommer ned et bratt svaberg til slette med høye bjørketrær. Myr / vann på høyre side av sletta.