Virker kjent - mener jeg har vært der, men klarer ikke å pinpointe det i farten...TommyG wrote:Krysser fingrene og satser på at jeg ikke har lagt ut dette i quiz-en tidligere.

Moderators: Stutzpunkt, KOS
Dette må vel kanskje ansees som et hint.Natter wrote:Virker kjent - mener jeg har vært der, men klarer ikke å pinpointe det i farten...TommyG wrote:Krysser fingrene og satser på at jeg ikke har lagt ut dette i quiz-en tidligere.
Hmm... litt usikker på hvordan jeg skal tolke detTommyG wrote:Dette må vel kanskje ansees som et hint.
Ja, jeg er rimelig sikker på at du har vært der
Det er vel bare en type anlegg langs kysten hvor jeg er ganske sikker på at du har vært innom alle.Natter wrote:Hmm... litt usikker på hvordan jeg skal tolke detTommyG wrote:Dette må vel kanskje ansees som et hint.
Ja, jeg er rimelig sikker på at du har vært der
Skjønner hva du mener, men du tar nok feil dessverreTommyG wrote:Det er vel bare en type anlegg langs kysten hvor jeg er ganske sikker på at du har vært innom alle.
Nei, det er nok ett sted imellom de to.Natter wrote:Skjønner hva du mener, men du tar nok feil dessverreTommyG wrote:Det er vel bare en type anlegg langs kysten hvor jeg er ganske sikker på at du har vært innom alle.(jobber med saken dog
).
Da forkastes Trondheimsfjorden til fordel for Oslofjorden og et litt lurt snitt fra Nordre Kaholmen?
(skulle det være bom igjen, melder jeg pass og kryper til sengs og gremmes).
Sukk... Ok, burde gi meg før jeg dummer meg helt ut, men ser nå at det må være Julneset i bakgrunnen, og da står vi antagelig på Julholmen (lover å logge meg av for resten av kvelden hvis det ikke stemmer nå!TommyG wrote:Nei, det er nok ett sted imellom de to.
Da ser det ut til at du kan få lov til å tilbringe resten av kvelden pålogget ogsåNatter wrote:Sukk... Ok, burde gi meg før jeg dummer meg helt ut, men ser nå at det må være Julneset i bakgrunnen, og da står vi antagelig på Julholmen (lover å logge meg av for resten av kvelden hvis det ikke stemmer nå!TommyG wrote:Nei, det er nok ett sted imellom de to.).
Takk - dette holdt på å knekke meg helt, og kunne fort blitt svært traumatisk...TommyG wrote:Da ser det ut til at du kan få lov til å tilbringe resten av kvelden pålogget ogsåStår vel her på taket av Torpedobatterie Julholmen.
Er litt på tynn is ift. regelbau-kategorisering, men jeg tror ikke dette engang holder til en 'a' variant..?TommyG wrote:Ser ut som en R636a? Det er iallefall ikke Julneset... hvilke andre plasser i Norge hadde en slik? Om jeg husker rett så var vel ikke denne så vanlig i Norge?