Vel,tråden heter jo "modellbygging", og en modell er vel en modell,selv i skala 1:1.overland53 wrote:Er vi på rett forum her? Synes denne debatten ikke hører hjemme på Kystfort

Sigfred R.
Moderators: Stutzpunkt, KOS
Vel,tråden heter jo "modellbygging", og en modell er vel en modell,selv i skala 1:1.overland53 wrote:Er vi på rett forum her? Synes denne debatten ikke hører hjemme på Kystfort
Enig i det. Nå er den i KAFFIKROKEN - der ellers mye havner som skulle vært i andre temaoverland53 wrote:Er vi på rett forum her? Synes denne debatten ikke hører hjemme på Kystfort
KOSole w wrote:her vil jeg skrive hva jeg har gjort hver fredag og vil også legge til bilder.
svar skrevet. ++....acer aspire 538zg funker?
overland53 wrote:Kan selvsagt bare la være å lese mer selv, men mener fortsatt at dette ikke hører hjemme på dette forum. Vedkommende som har store planer i hodet sitt besitter tydeligvis ikke kunnskap, kompetanse, mulighet eller midler til å bygge en kopi av et militærkjøretøy. Og hvorfor gjøre det i det hele tatt? Anbefaler overføring til HMK's hjemmeside for denslags, det er de som befatter seg med kjøretøy.
Synes ikke ikke slike personkarakteristikker er god tone på et diskusjons/informasjons forum.overland53 wrote:Kan selvsagt bare la være å lese mer selv, men mener fortsatt at dette ikke hører hjemme på dette forum. Vedkommende som har store planer i hodet sitt besitter tydeligvis ikke kunnskap, kompetanse, mulighet eller midler til å bygge en kopi av et militærkjøretøy. Og hvorfor gjøre det i det hele tatt? Anbefaler overføring til HMK's hjemmeside for denslags, det er de som befatter seg med kjøretøy.
Ref. Erik E sin intro øverst i seksjonen:RasmusTerne wrote:Synes ikke ikke slike personkarakteristikker er god tone på et diskusjons/informasjons forum.
Trådens relevans for forumet får man kanskje la mod. avgjøre?
Her er vel flere tråder på forumet som ikke relaterer seg spesielt til kystfort?
Tross mine grå hår hadde jeg selv blitt provosert av et slikt inlegg.
Sigfred R.
Tråden ble flyttet hit siden mulig relevans til modelltråden bleknet litt etterhvert, men som innlegg i KAFFEKROKEN er det greit nok.Erik E wrote:Tanken rundt en "kaffekrok" var en mer uformell plass hvor man har litt mer takhøyde enn resten av forumet og ikke trenger å være A4 og kunne Rudi Rolf boka på rams. Når jeg skriver litt, så innebærer det at det fortsatt vil bli ryddet opp hvis ting glir helt ut av proporsjoner.