Moderators: Stutzpunkt, KOS
Lengst syd? Der ligger en del bombekastere og stuff, det er i alle fall de som hadde sekskantet sokkel.KAV wrote: Kjenner du til området som ligg lengst syd, tre bunkerkompleks med løpegater ? Veit du kva armament som var på dei to sekskanta soklana ?
Sydområdet har jeg sånn ca oversikt over, her er ganske åpnet og lett å finne stillingene.KAV wrote:Hei Sindre og Atle.
Eg og har enno tilgode å finna eit kart som er tilnærma 90 % korrekt PDT_Armataz_01_11
Vart sjølv overraska over dette på kartet i boka og endo meir når eg passerte den steinsatte ringstanden, var ikkje det ei radarmast ?
Desto lenger syd eg kom, desto meir interessant var det eg fann.
Mener syd for flaken igjen, altså frem mot Ravnaberget, om du vet hvor det er - det bratte stupet i vest, altså helt sørvest på anlegget. Her går piggtrådgjerdene rett ut mot stupet, hvor der altså ligger flere mg-stillinger og i alle fall to bombekasterstillinger, som du beskriver. Høyden stemmer også fint, og diameter er også ganske bra - samt at sokkelen er sekskantet.KAV wrote:Hei Sindre
Om du meiner syd-området som med Flaken så ligg dette som eg undrar på omlag 100 meter lenger syd. Området er kupert og har mykje vegatasjon som hindrar ein i å sjå bunkersanlegga og løpegravene.
Sokkelen som eg lurar på ser ut som ein døypefontene, er sekskanta og omlag 1 meter høg med omlag 60 cm diameter. I dette området er det to slike.
Snakkar me om same bunkers ?
Mine kjelder eg har seier 3 radarar, og kor snålt det måtte verka så denne eine på Flaken.
Tror den bare er ramponert, egentlig... den på fjellet rett vest for der du snakker om er i forbausende god stand, forresten. Dusjen står fremdeles igjen!KAV wrote:Eller tar da ved ein felles tur ?
Kjenner De til kva som har skjedd i Flakbunkersen i aust over den uferdige tunnelen. Den med Cafegrafittien i ?
Ser ut som om den er sprengt innvendig.....