Støttes fullt ut. PDT_Armataz_01_36werner wernersen wrote:det er vel sport og relgion det blir krig av.Derfor støtter jeg ikke noen av delene.
19 brukere sitter heller på forumet enn å se mesterligafinal
Moderators: Stutzpunkt, KOS
Hei
http://www.youtube.com/watch?v=EDGx82Ke ... FC&index=4
Edgar
Omtrent slik???rhandber wrote:eller fyll fotballen med TNT og detoner den når en spiller sparker den iløpet av kampen, litt spenning må man jo ha.
http://www.youtube.com/watch?v=EDGx82Ke ... FC&index=4
Edgar
Frem med vår nære fortid
- før den blir glemt for alltid!
- før den blir glemt for alltid!
wow, den som laget den video må virkelig hate fotball
Jeg som trodde jeg var en av få fotball hatere.'
Erik H. Et sted på forumet bør man kanskje få utre meninger som ikke har med bunkere å gjøre? slik som denne tråden, litt politikk har vel aldri skadet noen.
Werner. Jeg vil vel heller si mangel på politikk er det som skaper krig.
Mvh
Carsten

Jeg som trodde jeg var en av få fotball hatere.'
Erik H. Et sted på forumet bør man kanskje få utre meninger som ikke har med bunkere å gjøre? slik som denne tråden, litt politikk har vel aldri skadet noen.
Werner. Jeg vil vel heller si mangel på politikk er det som skaper krig.
Mvh
Carsten
Det er nå vi har mulighetene til å bevare historie for all tid, la oss sammen gjøre denne oppgave.
Jeg må innrømme at jeg ble litt overrasket over at så mange var pålogget under mesterligafinalen sist onsdag og skrev en kommentar som var ment som en observasjon.
Når like mange skriver hvor lite man bryr seg om fotball så syns jeg det også er helt ok fordi forumet har sin hovedinteresse for ww2. Hadde vel kanskje fått like mange negative kommentarer hvis jeg har lagt ut på et fotball forum at jeg "digger" ww2 og var på bunkertur under mesterligaen.
Men Kaffekroken ER plassen hvor man kan snakke om noe annet enn ww2, bunkere etc. Trenger ikke å lage noen ny kategori for dette. Folk har 100 andre forumer hvor man kan diskutere alt mellom himmel og jord. Vi kan dog være enig i om at sport, religion og politikk fra dagen samfunn ikke er noe første tema for kystfort forumet, men at man må gjerne diskutere sport, religion og politikk fra krigen dager.
Selv så ser jeg på fotball, dømmer fotball og spiller oldboys (jeg er best i den første og værst i den siste). Jeg er dog ikke mer enn gjennomsnittlig interesert i fotball og jeg trur ikke jeg har tatt opp temaet under noen bunkertur eller andre ww2 relaterte sammenkomster. Jeg skrev en kommentar om mesterligafinalen og det er ikke å anbefale PDT_Armataz_01_07 , men jeg oppfordrer alle til å slenge inn noen "off-topics" av og til for å sjekke pulsen på forumet PDT_Armataz_01_30 .
ErikH
Når like mange skriver hvor lite man bryr seg om fotball så syns jeg det også er helt ok fordi forumet har sin hovedinteresse for ww2. Hadde vel kanskje fått like mange negative kommentarer hvis jeg har lagt ut på et fotball forum at jeg "digger" ww2 og var på bunkertur under mesterligaen.

Men Kaffekroken ER plassen hvor man kan snakke om noe annet enn ww2, bunkere etc. Trenger ikke å lage noen ny kategori for dette. Folk har 100 andre forumer hvor man kan diskutere alt mellom himmel og jord. Vi kan dog være enig i om at sport, religion og politikk fra dagen samfunn ikke er noe første tema for kystfort forumet, men at man må gjerne diskutere sport, religion og politikk fra krigen dager.
Selv så ser jeg på fotball, dømmer fotball og spiller oldboys (jeg er best i den første og værst i den siste). Jeg er dog ikke mer enn gjennomsnittlig interesert i fotball og jeg trur ikke jeg har tatt opp temaet under noen bunkertur eller andre ww2 relaterte sammenkomster. Jeg skrev en kommentar om mesterligafinalen og det er ikke å anbefale PDT_Armataz_01_07 , men jeg oppfordrer alle til å slenge inn noen "off-topics" av og til for å sjekke pulsen på forumet PDT_Armataz_01_30 .
ErikH
- werner wernersen
Hei Erik
Vi skal ikke se ned på deg for dine "sære" hobbyer du har utover WW2.
Werner
Vi skal ikke se ned på deg for dine "sære" hobbyer du har utover WW2.

Werner
Be quiet brain or i`ll stab you with a Q-tip
Homer Simpson
Homer Simpson
det er fint å høre. jeg er nok litt mer interesert i krigen enn fotball, men life handler om mye annet enn bunkere, vi har Babes and Bier også (hmm. kan dette kombineres?)
E

E
Det der høres ut som et flott tema for kystfortkalenderen 2010! PDT_Armataz_01_363 x b: babes, bier and bunkers
E
- Henning Dalsvåg
eg kan'kje sjønna ka så e så fantastisk me å sjå på fotball . dessa proff spelerane e jo expertar i bomma så d holder kvar gong dei har ein målkjangs ...
Mvh Henning Dalsvåg