Kan vel forlange at de retter opp feilene i morgendagens trykte avis.
Moderators: Stutzpunkt, KOS
En rettenotis med korrekt navn "m/redusert kopi igjen" - og henvisning til hvor skikkelig kopi kan kjøpes kan jo være god reklame for "det ene og det andre".Erik E wrote:Når det er sagt så er det jo litt kjedelig at de trykker dette i lokalavisa uten å engang ha snakket med deg først... Det er en annen diskusjon, for det må være lov å være høflig, åndsverklov eller ei.... ;-)
faktisk så hadde denne journalisten en kopi av sin kontorvegg på Fosna-Folket(!) Jeg tok kontakt idag og de kunne bare beklage, siden dette er en avis som jeg ønsker et bra forhold til så kommer jeg ikke med noen store krav, men jeg skulle få betalt for bruken av bildet.. og det er bra.(Som har sin "originale kopi" på kontorveggen )
Synes det er rett og slett kjipt at du tar saken opp i forumet og henger ut aviser og promoterer deg selv.Jeg tok kontakt idag og de kunne bare beklage, siden dette er en avis som jeg ønsker et bra forhold til så kommer jeg ikke med noen store krav
Skjønner ikke hva du mener, hjertet mitt fungerer på en annen måte enn ditt, får det ikke til å tenke uansett.Når jeg skriver innlegg på forumet så blir jeg påvirket av hva andre skriver før meg..lever meg liksom inn i dialogen. skriver mer i fra mitt hjerte enn min hjerne.
jeg sender foresten en fosnafolket en faktura på 420 kroner.. det er det samme som hva fosna folket nylig sende meg for at jeg abonnerer på avisa
Denne skjønte jeg ikke helt poenget med....Synes det er rett og slett kjipt at du tar saken opp i forumet og henger ut aviser og promoterer deg selv.