enyoy: http://www.youtube.com/watch?v=epeQwq-aYV0
Moderators: Stutzpunkt, KOS
Rart, video med litt musikk, og man er raskt ute med å si fy. Hva med alle de tusen krigsfilmene som er laget? Jeg kunne lage en liste på hundre filmer som glorifiserer kamp og seier.. og de fleste med musikk.Glorifisering av krig er under enhver omstendighet forkastelig
Er enig med deg her, Youtube er en veldig bra tjeneste som har gitt meg mange timer med informative dokumentar snutter fra bl.a Helmand provinsen i Afghanistan og Kosovo, til andre verdenskrig og Vietnam. Men det å sortere ut videoer tar tid (basert på søkekriteriene) og forkaster nok 20-25 videosnutter før jeg legger til en i spillelisten.KGJ wrote:Kanskje litt off topic, men en ting jeg syntes er trasig er alle filmene på youtube som faktisk er får å hylle/glorifisere nazisme, krig osv. Og som er lagt Metal musikk til, f.eks. Rammstein går mye igjen, selv om deres tekster stort sett handler om grotesk sex, kannibalisme osv...
2 plass ??? Den der var noe spesiell.Jeg tror at ALL fokusering på 1ste og 2dre verdenskrig i Tyskland , bare er positivt .
For få år siden (70 åra) var det nesten ikke fokusering på at Tyskerne hadde kommet på andreplass i 2 verdenskriger.
Historiebøker inneholdt bare vage antydninger om at Tyskland hadde vært med.