Bunker tour neste sommer 2008

Her kan vi alle legge ut informasjon, spørsmål og svar vedrørende kystfort/bunker aktiviteter.

Moderators: Stutzpunkt, KOS

RasmusTerne

Hei.
Er det noe nærmere bestemt om tur til Trondenes i år?
Skulle i så fall gjerne deltatt.
Hilsen Sigfred R.
Erik H
Site Admin

Trondenes er lagt til 5-7 september. Håper det blir den endelige datoen.

Erik H
John J.

Erik H wrote:opps.. glemte nesten å poste datoen for dette.

Datoen for Austrått Fort, Artillerie gruppe 507, blir første uka i Juni, 6-8 Juni. Agenda for turen vil komme om ikke så lenge. På fredagen blir det tur til enten Tarva eller Storfosen og her må man dra tidlig på dagen. Den som kan ta langhelg og komme på torsdagskvelden vil få mye fint å se på.

Erik H
Jeg letet litt rundt på nettsidene og klarte ikke å finne ut noe mer relevant informasjon rundt dette, så jeg spør heller direkte. Jeg og min medsammensvorne bunkerjeger hadde tenkt oss til Austrått i løpet av våren. Siden dere har planlagt tur dit er det kanskje mulig for oss å slenge oss med i stedet for å vandre rundt alene (har aldri vært der før, og er heller ikke kjent i området). Uansett; vil det komme noe mer praktisk informasjon rundt dette når turen nærmer seg? Lurer litt på transport, lengde og så videre.

Flyttet ned hit fra Bodø i høst og har dessverre ikke fått sett så mye av anleggene i "nærområdene" her, bortsett fra Ladehammaren, Dora ol.

Hvis dette er besvart en annen plass beklager jeg.
RasmusTerne

Hei.
Trondenes??
Sigfred R.
Erik H
Site Admin

Vi er nødt til å ta trondenes til neste år.

Erik H
Post Reply

Return to “Aktiviteter / Turer / Møter”