Lite feste for 10x80 -20 graderen

AT/PAK/MG-Bunkere og FLAK installasjoner samt all uststyr som har med radio, optisk, elektrisk m.m

Moderators: Stutzpunkt, KOS

Post Reply
Maglite
Posts: 96
Joined: 14 Feb 2009 9:43
Location: Karmøy

Finnes det noen som har et feste likt avbildet for salg eller lån da jeg holder på med et prosjekt med å lage vugge til 20 graderen og trenger fysiske mål for å få laget meg noe selv.

Image
Last edited by Maglite on 03 Jul 2013 23:31, edited 1 time in total.
User avatar
Asbjørn²
Posts: 384
Joined: 20 Aug 2007 16:44
Location: Stavanger

Kan du ikke bare måle fishtail-festet på kikkerten og legge til en millimeter eller to mellom skinnene?
Betaler GODT for følgende manualer eller lignende: Renault FT-17, Somua MCG5, Unic P107, Panzer III and StuG III, Skoda 21 cm K39/40, 5 cm KwK 38/40 L/42.

Har original mappe med 65 veldig detaljert tekniske tegninger av Char B1 Bis på fransk for bytte.
Maglite
Posts: 96
Joined: 14 Feb 2009 9:43
Location: Karmøy

Jeg har fått lånt i ettertid et til å lage meg en mal slik at det ene prosjektet med å lage meg en vogge til 20 graderen ordner seg nok . Men har noen et for salg så trenger jeg enda et for et annet prosjekt og slipper å lage fra scratch.
Maglite
Posts: 96
Joined: 14 Feb 2009 9:43
Location: Karmøy

Har da fått laget noe av flattjern .
Dette har jeg da satt på en vugge som jeg har fått tak i med god hjelp fra en ekspert på optikk i Frankrike og Belgia . Samt god hjelp fra to i Bergen og Voss .


Image
Post Reply

Return to “Mindre våpen og utstyr”