Hei
Satser på en tur til Batteri Vara Kristiansand til Fredag, fra ca kl 11-12.00 og utover.
Andre som har planlagt noe den veien?
Werner
Tur Batteri Vara Fredag 27/7-07
Moderators: Stutzpunkt, KOS
- werner wernersen
Hei
Da går turen til Batt Vara er der fra ca 12.00, er der noen andre som skal dit, er det mulig å kontakte meg på tlf 90977458.
Werner
Da går turen til Batt Vara er der fra ca 12.00, er der noen andre som skal dit, er det mulig å kontakte meg på tlf 90977458.
Werner
- werner wernersen
Hei
Nei, fikk ikke sett noen film, men hadde en liten prat med han som var der og fikk tilgang til hallen der de oppbevarer kanonene, meget interesant, og fikk tatt en del bilder av disse.
Werner
Nei, fikk ikke sett noen film, men hadde en liten prat med han som var der og fikk tilgang til hallen der de oppbevarer kanonene, meget interesant, og fikk tatt en del bilder av disse.
Werner
- werner wernersen
Hei
Her må du følge med vet du, må nok en tur til om ikke så lenge, du får bli med da.
Werner
Her må du følge med vet du, må nok en tur til om ikke så lenge, du får bli med da.
Werner
Etter hva jeg vet så var det en gruppe studenter ved Høgskolen i Agder som laget denne film. Det lå lenge en link på nettet men den er død nå. Tar man kontakt med HIA er det vel mulig å få sett den.Erling wrote:Hei Werner.![]()
Fikk du se den 3D animasjonsfilmen som er laget til Vara?
Leste for lenge siden om at det var en skole i Kristiansand som hold på med en film. Men, så hørte jeg aldri noe mer.
Erling
Kanonmuseets venner har laget en modell av Batteri Vara, som de holder på og finpusser, den bør sees.
Mvh
Carsten
Det er nå vi har mulighetene til å bevare historie for all tid, la oss sammen gjøre denne oppgave.