Hei fra nytt medlem

Emner som ikke hører hjemme under andre diskusjonsgrupper

Moderators: Stutzpunkt, KOS

Post Reply
Zorn

Hei alle sammen. Har surfet litt rundt, for å finne likestilte bunkernoobs :blee:
Hoved interessen min ligger innen ubåtbunkere, men er også lidenskaplig opptatt av kystfort ol :)

Først av alt litt om meg selv, mitt brukernavn, dette kommer etter den svenske maleren Anders Zorn, som jeg er en liten beundrer av :wink:
Er også lidenskapelig opptatt av online spill, som omhandler 2 vk, (cod) :m16:
Ellers, kan jeg si, at jeg har bodd hele livet i Trondheim :)

Hoved interessen min, er doraII, som jeg praktisk talt, er født og oppvokset inne i :wink: Min far har i hele sin aktive arbeidskariere jobbet hos Trondheim Havn, samt at de som leier Dora II i dag, er en av mine kunder,så jeg er inne i mitt mekka så og si hver dag :)

En av mine beste venner, som bor i Freiburg, har også den samme interessen som meg, og sammen deler vi litt på de bildene, og den info som vi har. Må si, at hans info om Westwalle, og oustwalle, er litt i overkant bedre en min :wink:

Gleder meg til å tråle igjennom disse sidene, samt å dele min info her sammen med dere :)
dennis

Hei og velkommen på forumet. Som U-båt entusiast ser jeg frem til fotos du eventuelt vil dele med oss. Ellers må bemerkes at Zorn vel er lite kjent i Norge. At hans gode venn Albert Engstrøm har skrevet en biografi vet du vel. Zorn malte forøvrig uvanlig mange kvinner i sin karriere. :)
dennis
Zorn

Hehehe, du er inne på noe der ja :wink:
Erik H
Site Admin

Velkommen Zorn.

Ikke mange medlemmer fra Trondheim... men vi er da noen "diehard bunkergutter" her også.

Trondheimstråden har vært litt stille i det siste. Håper du kan fylle på med noe (anything :) )

Erik H
Grunnlegger Kystfort.com siden 2005
http://www.krigsbunkeren.no
Zorn

Hehehe, skal prøve å få gjort noe med det :)

Leste tråden ang kystadåsen bunkeren. Har selv bodd i det omerådet i hele mitt liv, men aldri tatt turen opp dit, men hørt fra flere ang størrelsen på denne. Spennende tråd :)
Post Reply

Return to “KAFFEKROKEN - diverse”