tanks prosjekt

Emner som ikke hører hjemme under andre diskusjonsgrupper

Moderators: Stutzpunkt, KOS

Post Reply
ole w

jeg har begynt på t.i.p(teknikk og industriell produksjon) dette skoleåret her, i den forbindelse så har vi ver fredag ett fag som heter prosjekt til fordypning. i dette faget så skal vi enten være utplassert i bedrift, jobbe i elevbedrift eller ha eget prosjekt. i mitt tilfelle så blir nok det et eget prosjekt. da jeg har denne gøyale hobbyen som jeg har så ble jo det selfølgelig å bygge en tanks. jeg har fått tak i en fiat uno som skal bygges om til en 4/6 hjuls tanks. hadde egentlig tenkt å ha belter men hydrauliske motorer+beltedeler koster penger som jeg ikke har så alt for mye av. så da ble det hjul i steden for belter. i tilegg til å drive med dette prosjektet så må jeg også skrive en logg. er det noen interesse for att jeg legger ut denne loggen på forumet? altså oppretter en egen tråd med tekst og bilder fra hver fredag, som kan kommenteres.
også når det gjelder sponsormidler så mottas de med takk og dere får en logo på tanksen. ikke meningen å drive reklame her nå men det er trangt med penger og hvis dette prosjektet skal komme i havn så er jeg avhengig av sponsormidler.
jeg kan jo og nevne att det som ikke blir brukt blir jo da levert tilbake. PDT_Armataz_01_18
det er ikke så mye som skal til men det er utgiftene til stålplater/rammestål og lakk helt på slutten. hvis noen er interresert så kan dere sende meg en pm så kan vi se på saken.
mvh Ole W
ow
frodeb

skal bli artig å se slutt resultatet

lykke til
Erik H
Site Admin

Du skal selvsagt legge ut prosjektet på forumet... Kanskje den passer under "modellbygging". Vi skal følge med vet du.. spenstig prosjekt dette.

Erik H
Grunnlegger Kystfort.com siden 2005
http://www.krigsbunkeren.no
ole w

Da har jeg fått svar på det jeg lurte på. skal åpne en ny tråd under modellbygging. legger ut en prøve før prosjektet starter slik at dere ser hva dette går ut på. er fortsatt interresert i sponsormidler PDT_Armataz_01_18
ow
ole w

trenger litt hjelp her. hvordan får jeg ett word dokument inn i en tråd?
ow
JohnnyTh

Bare tenkte litt. hva med å lage en kopi av et faktisk panser tårn. så mulig ett eller annet museeum et eller annet sted kan plasere det på en bunker som skal ha et slikt tårn?

Muligens litt sent å bytte planer
Erik H
Site Admin

JohnnyTh wrote:Bare tenkte litt. hva med å lage en kopi av et faktisk panser tårn. så mulig ett eller annet museeum et eller annet sted kan plasere det på en bunker som skal ha et slikt tårn?

Muligens litt sent å bytte planer
jeg hadde samme tanken. Et slik prosjekt kunne kanskje utløse sponsormidler for de som ønsker noe slikt.

Erik H
Grunnlegger Kystfort.com siden 2005
http://www.krigsbunkeren.no
ole w

skal alltids klare det hvis det blir tid :D
ow
Post Reply

Return to “KAFFEKROKEN - diverse”