jeg har begynt på t.i.p(teknikk og industriell produksjon) dette skoleåret her, i den forbindelse så har vi ver fredag ett fag som heter prosjekt til fordypning. i dette faget så skal vi enten være utplassert i bedrift, jobbe i elevbedrift eller ha eget prosjekt. i mitt tilfelle så blir nok det et eget prosjekt. da jeg har denne gøyale hobbyen som jeg har så ble jo det selfølgelig å bygge en tanks. jeg har fått tak i en fiat uno som skal bygges om til en 4/6 hjuls tanks. hadde egentlig tenkt å ha belter men hydrauliske motorer+beltedeler koster penger som jeg ikke har så alt for mye av. så da ble det hjul i steden for belter. i tilegg til å drive med dette prosjektet så må jeg også skrive en logg. er det noen interesse for att jeg legger ut denne loggen på forumet? altså oppretter en egen tråd med tekst og bilder fra hver fredag, som kan kommenteres.
også når det gjelder sponsormidler så mottas de med takk og dere får en logo på tanksen. ikke meningen å drive reklame her nå men det er trangt med penger og hvis dette prosjektet skal komme i havn så er jeg avhengig av sponsormidler.
jeg kan jo og nevne att det som ikke blir brukt blir jo da levert tilbake.
det er ikke så mye som skal til men det er utgiftene til stålplater/rammestål og lakk helt på slutten. hvis noen er interresert så kan dere sende meg en pm så kan vi se på saken.
mvh Ole W