Vanskelig kystfort Quiz?

Emner som ikke hører hjemme under andre diskusjonsgrupper

Moderators: Stutzpunkt, KOS

Post Reply
Yngvar

Nå syns jeg Kystfort Quiz`n begynner å bli i overkant vanskelig. Litt av vitsen er vel at alle skal ha lyst til å se om det er noe de kan svare på der. Nå må vi snart vite skonummeret på vedkommende som kjørte bettongblanderen. Kanskje vi kan legge listen litt lavere slik at vi andre kan følge med også? :lei:
Mvh
Yngvar
KOS
Moderator

+1
 Hold Haugalandet ryddig - post i rett tråd
 X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X
Retningslinjer for takt og tone på forumet :bra:
Natter

Nja.. Ikke umiddelbart enig - synes det bør være litt vanskelig (det skjerper interessen).
Bruk av hint hjelper jo, og om man følger med på forumet klarer man ofte å peile seg inn selv om man aldri har vært på stedet (det er vel i første rekke "geografien" som er utfordringen, da de færreste har vært landet rundt...).
Erik Dreyer

Er enig i at det er (og har) vært vanskelig faktisk hele tiden, så jeg må tilstå at jeg bare "feier" over bildene her. Jeg er imponert over de her som ser en betong kloss og så kommer med regelbau nummer "det og det" ! Imponerende. Som sagt vanskelig, og noen av stedene hvor betongen er plassert har jeg heller ikke hørt om, hadde ikke peiling på at det var så mye betong etter tyskerne før jeg meldte meg inn her.Uansett interessant er det... !
ErikD
KOS
Moderator

Må gi deg rett i dine poeng, men det er lenge siden (om det i det hele tatt har skjedd ... hmmm) at jeg løste en og kunne legge inn en oppgave. Som for øvrig blir må bli veldig lette siden det er åpenbart at jeg har mer enn nok med Haugalandet - så da er jo sted f.eks. nokså "pin-pointed" ;-)
Det er jo for såvidt ikke vanskelig å legge inn "lokale quiz" som garantert ingen, engang lokale, kan svare på - men det blir jo heller ikke noe fair...

Vel, vel - vi får følge med ;-)

mvh
KOS
 Hold Haugalandet ryddig - post i rett tråd
 X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X
Retningslinjer for takt og tone på forumet :bra:
RasmusTerne

Dette har vel vært diskutert før, men dersom man har anledning til å bruke litt ekstra tid på tidligere postinger på forumet kan man komme langt!
Kan bare anbefale "RasmusTerne metoden" :D http://www.kystfort.com/forum/viewtopic ... start=1755
Utrolig hva man kan finne ut,ref. detektivarbeidet som utføres på Øksnevad_2`s billedtråd.
Sigfred R.
Post Reply

Return to “KAFFEKROKEN - diverse”