Bunkere i kristiansund

Emner som ikke hører hjemme under andre diskusjonsgrupper

Moderators: Stutzpunkt, KOS

Post Reply
Eaan

Må bare si at det er et pent forum jeg fant her. Mye interessant å lese om krigshistorie og diverse ting relatert til det.
Hvor gammel er dere? Er selv bare 16 og tror det er litt ''harry'' å sitte på et bunkerforum for folk i min alder

Så mye for min introduksjonstråd... Lurer på om det er andre bunkere enn kvalvik fort i frei/kristiansund? Tenker da på bunkere som ikke er ''åpen'' for alle, typen man finner ved flyplassen.

Erik
Erik H
Site Admin

Eaan wrote:Må bare si at det er et pent forum jeg fant her. Mye interessant å lese om krigshistorie og diverse ting relatert til det.
Hvor gammel er dere? Er selv bare 16 og tror det er litt ''harry'' å sitte på et bunkerforum for folk i min alder

Så mye for min introduksjonstråd... Lurer på om det er andre bunkere enn kvalvik fort i frei/kristiansund? Tenker da på bunkere som ikke er ''åpen'' for alle, typen man finner ved flyplassen.

Erik
Hei Eaan og velkommen til forumet. Du har kommet til riktig plass når det gjelder din interesse for krigshistorie og det ser ut som du bor på en flott plass mht. kystfort og andre bunkere. Hvis du skal se på alt i sommer så vil du få det travelt. Selv har jeg vært der 7-10 ganger og sikkert brukt noe mellom 50-70 timer på å rusle rundt på gamle tomter.

"Harry" jeg har hørt om ditt og datt, men aldri om bunkerturer. Jeg måtte faktisk søke "hva er harry" på interternet for å få mer informasjon. Nei, bunkerturer er absolutt ikke på "lista".

Når det gjelder andre bunkere i Kristiansund så må du søke litt rundt. skriv dine søkeord i "søk" og du finner alt du lurer på.

Når det gjelder alder så har jeg aldri spurt noen om dette. Alt fra 15 til 50+ og jeg vil tippe av gjennomsnittalderen er ganske høy. Det jeg vet er at forumet består av 99.9% menn PDT_Armataz_01_14

Erik H
Grunnlegger Kystfort.com siden 2005
http://www.krigsbunkeren.no
Post Reply

Return to “KAFFEKROKEN - diverse”