paintballkrig
Moderators: Stutzpunkt, KOS
spiller du til vanlig mikke? har desverre ikke råd til utstyr så må nok låne av noen hvis jeg skal spille privat. du skjønner 10c på halsen u holder på med et prosjekt. vi vil ha en dag og gjennomføre ett spill. men dette er100% frivillig siden dette kommer i tillegg til avslutningsturen. så vi prøver å få leid noen billige markører og finne et bunkerområde å spille i. spillet foregår mellom nordmenn (milorg) og tyskere, skenarioet er at adolf er rømt til norge og milorg må overvinne dem. tror ikke vi har noen transport til åsen så vi må ha noe innen sykkelrekkevidde. men ellers takk for tilbudet
men helt seriøst, blir du med å bygge en paintballbane? med stillinger og diverse. navnet kunne vert kystfort arena 

ow
spiller ikke aktivt lenger.bare kose spilling i skogen ,men har noen år bak meg ja..er desverre liten mulighet for å hjelpe til å bygge bane. da mine hender ikke er helt på topp for tiden.og jeg går sykemeldt.ellers skulle jeg trådd til å hjulpet dere med dette.men jeg kan hjelpe dere når dere skal spille osv.med å holde orden på utstyr osv,og hvis det skulle oppstå noe problem med markørene. hvis du ringer zoran på armybutikken i trondheim.jeg har noen markører som kan lånes ut under spilling. så vil du være med her ute.så finnes det mulighet for det.vi skal prøve å få til noe spilling om ikke lenge nå.
du har ikke ei ekstra maske å da? spiller ikke aktivt jeg heller,
har spillt en runde før PDT_Armataz_01_04 gøy alikevel.
har ett par kompiser som spiller så jeg kan sikkert få med meg disse og. koster det mye for billige kuler til cirka ett par runder? hvilke markører har du? bare litt nysjerrig 

ow
har 3 eller 4 ekstra "pakker" med fullt utstyr. favorittmarkørene mine du mener? favorittene jeg bruker i skogen er smartparts sp-1 og tagline ts-1. litt "modda" begge to..på bane bruker jeg enten autocockern eller angel. til utlån. så har jeg et par tippmann 98 og en tippmann carabine. ball til spilling koster 400 kr for den rimeligste kassen med 2000 ball i. holder stort sett til 3mann som ikke har spillt før . (i en hel dag).så så dyrt er det ikke.ole w wrote:du har ikke ei ekstra maske å da? spiller ikke aktivt jeg heller,har spillt en runde før PDT_Armataz_01_04 gøy alikevel.
har ett par kompiser som spiller så jeg kan sikkert få med meg disse og. koster det mye for billige kuler til cirka ett par runder? hvilke markører har du? bare litt nysjerrig
tippman98 er kurrant. har veldig lyst til å spille med deg! har som sagt et par kompiser som kunne tenkt seg å bli med. disse kan da stille med markør selv
har lenge siklet etter en tippman 98 sierra one. men traktorlappen går først
er det plass til briller i maska? sender deg en pm 

ow
var svinheldig i dag. fikk c13000 tomahawk kuler. vet ikke helt men ut ifra det jeg kunne lese på pakken å det jeg regnet sammen ble det cirka det
kulene var 1-2år gamle men jeg tror de er ok. kjente litt på de og de er faste å fine, ingen klissethet eller noe. noen som blir med å prøver dem 

ow
13k med ball er 6 1/2 eske med ball.hvis de er 1-2 år så ville jeg ikke brukt de. dette fordi at skallet på ballen er en type gelatin mix. den blir hard jo eldre den blir. enten så brekker den inne i løpet.eller så brekker den ikke i det hele tatt når man treffer noen.det andre som skjer er at det dannes små "liggegroper" eller lagringsgroper hvis du vil. dette medfører at ballen ikke går rett.men får en uforutsigbar bane istedet. pga gropen vil den begynne å spinne til en av sidene eller opp/ned.
ta en ball. still deg et sted med asfalt og kast ballen rett opp i lufta. sjekk om den brekker når den treffer bakken