Noen som har noen forslag?

Moderators: Stutzpunkt, KOS
Stort sett enig med det, men synes det er et lite MEN man kan ha i bakhodet.så egentlig er det vel best at noen bevarer det for ettertiden
Tar ikke du det er det alltid noen andre som gjør det.Hvor lenge tror du disse tingene ligger der etter at du har forlatt området og annonsert det?Jeg tror ikke jeg overdriver når jeg sier 3 minutter.Paul S. wrote:Stort sett enig med det, men synes det er et lite MEN man kan ha i bakhodet.så egentlig er det vel best at noen bevarer det for ettertiden
Hvis jeg er å titter i f.eks Stavangerområdet, eller Sogn og Fjordane, og finner noe. Er det ikke da litt mer stuerent å gi det til ett lokalt museum ?
Litt for lettvint å si at hvis ikke jeg tar det med så tar andre det.
Når det er sagt så lurer jeg på om det er blitzen som gjør det, eller om hr Øksnevad er ute å leter i mørket
mvh
Paul s.
Jeg er ikke helt tom i lokket Dolmen. Vet utmerket hvordan det fungerer.Det er ikke for lettvint å si det.Prøv og annonser en tysk dolk eller et jernkors for lokalavisen din som en attraksjon eller en tysk stilling full av militaria.Hvor lenge tror du disse tingene ligger der etter at du har forlatt området og annonsert det?Jeg tror ikke jeg overdriver når jeg sier 3 minutter.
Er ingen av dine naboer der på minuttet så er jeg det!Sånn er det.
Så sant så sant!dolmen wrote:
Det er ikke for lettvint å si det.Prøv og annonser en tysk dolk eller et jernkors for lokalavisen din som en attraksjon eller en tysk stilling full av militaria.Hvor lenge tror du disse tingene ligger der etter at du har forlatt området og annonsert det?Jeg tror ikke jeg overdriver når jeg sier 3 minutter.
Er ingen av dine naboer der på minuttet så er jeg det!Sånn er det.
Dolmen.
Tror vi snakker litt forbi hverandre. Jeg sier hva min mening og holdning er til det å finne ting i terrenget, og hva man bør gjøre med det.Jeg vet du ikke er tom i "lokket" Paul S og med all respekt vil jeg igjen si du er naiv.