Ok,her er tilbudet.saken er at jeg og en til drar fra norge til russland 29 juni på ett metallsøkeroppdrag.jeg fikk telefon i dag fra den andre som opprinnelig skulle bli med med beskjed om at han desverre måtte melde avbud pga en skade.
Det jeg er på jakt etter nå er en kar med litt erfaring med metalldetektor som kan steppe inn på kort varsel.
Alle utgifter iht turen vil bli dekt i sin helhet av prosjektet.
Send meg en pm hvis dette virker interessant. Turen varer fra 29 juni til 13 juli.
noen med erfaring med metalldetektor?
Moderators: Stutzpunkt, KOS
Virkelig synd jeg ikke kan hjelpe deg her Atle, lykke til.
Det vi vet er så uendelig lite mot det som har hendt. Arkeologen er som den som går langs en strand og finner småtterier, skyllet i land fra et forsvunnet skib. Men selve skibet som gikk i dypet med menneskene får han aldri se.
Flotte greier, han er en dyktig mann med mye erfaring fra felten.
Det vi vet er så uendelig lite mot det som har hendt. Arkeologen er som den som går langs en strand og finner småtterier, skyllet i land fra et forsvunnet skib. Men selve skibet som gikk i dypet med menneskene får han aldri se.
Venter i spenning.