Torsdag den 14 mai tar vi en tur på Vardås fort. Vi møtes på parkeringen klokken 1830, Hovedsakelig skal vi prøve og finne ut litt mer om kommandobunkerene, størrelse og utganger. Ta med marsjstøvler eller lignende, da det er friskt med orm der. Ellers så er vel lykt obligatorisk.
Superfuzz og Yngvar
Kommer du?
Tur til Vardås fort på Nøtterøy
Moderators: Stutzpunkt, KOS
Mvh
Yngvar
Yngvar
Yngvar skrev:
Uff og uff.Tror jeg satser på Trondenes den 30. Garantert ormefritt! Noen fordeler her nord ,litt mindre betong, men ingen krypende "giftmordere"
Sigfred R.
"Friskt med orm!?"Ta med marsjstøvler eller lignende, da det er friskt med orm der. Ellers så er vel lykt obligatorisk.

Sigfred R.
Stig G skrev:
Var ikke helt våken.
Sigfred R.
Du har selvfølgelig rett! PDT_Armataz_01_19 22-23.24. mai.Trodde det var helga før.
Var ikke helt våken.
Sigfred R.
Hei ranvik, jeg henter Benjaminsen klokka 1750 på Krokenskogen, og det er plass i bilen.
Mvh
Yngvar
Yngvar
OK, henter deg som avtalt
Mvh
Yngvar
Yngvar
Det er jo lyst ganske lenge nå, så om vi får tid til det før det blir helt mørkt kan vi jo ta en befaring på 2 av de nærmeste "hulene" i perimeteren? En grovsprengt og en fiks ferdig. Gangavstand til den ene og den andre ligger på hovedveien før man tar av inn til Oserød og Vardås.
- Jon-Vegard
Tror dessverre jeg må melde avbud. Begynner å flytte i dag, så må nok prioritere det! Skulle gjerne vært med! dere får ha en riktig fin tur!!
Mvh.
Jon-Vegard
Jon-Vegard
Hei Kjærand, må derverre trekke meg jeg også. Har solgt en båt som jeg må levere.
Mvh
Yngvar
Yngvar
Ser ut som om jeg får mulighet til å stikke utenom, må bare finne en kjøre beskrivelse eller adresse til gpsn.