http://ktsorens.tihlde.org/flyvrak/malvik.html
Først vil jeg takke Kjell og Morten for å være såpass real og vise oss krasj stedet ,samt Jørn som jeg syntes var utrolig tøff idag der han brøt seg frem skodd med joggesko

Dette var faktisk mitt første fly vrak jeg har besøkt og jeg må si at det var noe spesiellt for min del. Hvem skulle tro at noen små rester med forvridd aluminium ,samt noe rester etter glass skulle varme en sjel slik de gjorde.
Selv om turen ble noe mer strabasiøs enn jeg hadde forestillt meg og at jeg fortsatt kjenner at det dunker i lårene etter å ha bedrevet høye kneløft i oppover bakke i råtten snø til over knærne,var det absolutt verdt det.
Gikk bedre med de andre deltakerne da de ikke enda tilhører klubben "Gutta i vektklassen 0.1 tonn" og slapp å gå så mye igjennom.
Jørn og jeg har vel også fått ett annet forhold til å være bløt på føttene..
Legger ut noen bilder og håper at kanksje de andre deltakeren kunne spedd på med informasjon og bilder av turen.
Nok en gang: Tusen Takk for turen og jeg håper vi ved en senere anledning kan møtes for flere økter i skog og mark eller ved sjø for å se og finne spennende ting.
Som det ble sagt da jeg ble litt for mye sinke i løypa: Hadde dette vært den tyske dødsmarsjen ville du blitt skutt.!
For å si det slik: Hadde de gjort ville det ved enkelte anledninger vært helt greit

Mvh
John