Hvilken nettleser bruker du?

Emner som ikke hører hjemme under andre diskusjonsgrupper

Moderators: Stutzpunkt, KOS

Post Reply

Hvilken nettleser bruker du

Firefox
31
49%
Opera
7
11%
Internet Explorer
20
32%
Google Chrome
1
2%
Sa-"Host"-fari
1
2%
To tomme yoghurt beger og hyssing
1
2%
Annen
2
3%

Total votes: 63
EspenS

Hei - en liten uhøytidelig spørreundersøkelse om hvilken nettleser du bruker.

Selv bruker jeg Firefox på permanent basis, men leker nå med Google Chrome og ser ikke bort fra det kan bli en konvertering hvis det viser seg stabilt nok.
EspenS

Ser ut som Firefox er den mest brukte browseren her inne så langt... :)
RasmusTerne

Hei.
Prøvde den forige versjonen av Firefox, men hadde problemer med innlogging på enkelte nettsteder,(bank etc), så jeg gikk tilbake til IE7.
Mulig problemet er løst på den nyeste versjonen?
Sigfred R.
Jokeren

Internet Explorer, og har ikke tenkt å bytte heller. Er et vanemennske... :D
Natter

Er nok mange "vanemennesker" på nettet ja. Fryktelig synd (ikke minst for dem det gjelder...). :-( Vanskelig å bli kvitt all dr*** fra Microsoft når folk flest ikke har et mer bevisst forhold til å finne/bruke alternativer til det som dessverre blir levert med de fleste PC'er. De fleste alternativer er både bedre og tryggere :-|

Var nok mange dårlig kodede web-sider før, som "krevde" IE, men det er jammen lenge siden jeg har opplevd å måtte krype til korset og starte den. Det hender jeg tyr til Opera en sjelden gang, når Firefox har fått "hikke", men jeg ser i utgangspunktet ingen grunn til å bruke noe annet - selv om jeg hverken har testet Safari eller Chrome (de er dog sikkert begge å foretrekke foran IE).

Det er vel neppe nytt, men for de som ikke har fått det med seg, er det utallige muligheter til å forbedre/utvide funksjonaliteten ytterligere til den i utgangspunktet nær perfekte ( ;-) ) Firefox:
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/browse/type:7

Finnes nok mye slikt til IE også, men vil ikke bidra til at folk finner flere grunner til å tviholde på denne... ;-)
RasmusTerne

Hei.
Klarer liksom ikke å opparbeide et nesten religiøst forhold til en programvare.Så lenge det gjør det den skal uten problemer gir jeg stort sett beng i hvem som har nerdet den sammen. Har brukt XP/IE i snart 5 år og aldri hatt noen problemer.Prøvde som sagt Firefox, uten å få noen a-ha opplevelse. Så jeg stiller uten problemer opp i gruppen "vanemenneske" :D
Ha en "bug" fri aften.
Hilsen Sigfred R.
Post Reply

Return to “KAFFEKROKEN - diverse”