valg av våpen under krigen...

Emner som ikke hører hjemme under andre diskusjonsgrupper

Moderators: Stutzpunkt, KOS

Post Reply
Erik H
Site Admin

ser gutta på skauen var tidlig ute med våpendesign under krigen.. eller hva? PDT_Armataz_01_14

E
Attachments
guttamedm16.jpg
guttamedm16.jpg (49.01 KiB) Viewed 515 times
Knut Ø.

Historielause journalistar. Men når det er sagt så er det ofte vaktsjef eller fotograf som plukkar ut bilda til sakene så ein skal ikkje nødvendigvis dømme journalisten.
Uansett så vitnar det om dårleg kunnskap, på linje med omtalen av eit MG42 som rambo-gevær for ei tid tilbake.

Men "artig" bildekomposisjon likevel :D
Einherjer

Tipper at borrelås var mer forut for sin tid enn AR-15 (som stammer fra 60-tallet).
EspenS

Først syntes jeg bildet var veldig bra - men når jeg studerte det etter hvert ble kontranstene i bildet litt for store, og bildet dreper seg selv i komposisjonen. Men sånn er det vel kanskje 10 minutter før deadline?
Arquebus

EspenS wrote:Først syntes jeg bildet var veldig bra - men når jeg studerte det etter hvert ble kontranstene i bildet litt for store, og bildet dreper seg selv i komposisjonen. Men sånn er det vel kanskje 10 minutter før deadline?
Kanskje bildet illustrerer at Forsvaret da - som nå - er forsømt, og akkurat som i 1940 kan et forsterket musikkorps lande på hovedflyplassen og spasere til byen for å innta Norges hovedstad.

.
Post Reply

Return to “KAFFEKROKEN - diverse”