Hei!
Som dere kansje vet, så har jeg veeeldig lyst og prøve og lage meg en kommando Bunkers, av type Regelbau.
Men lurte på etpar ting.. Hvilke "instrumenter" bruker dere til og skjære ut skyteskår, vinduer OSV?
Og hva skal jeg bruke til Maling/Betong?
Truls PDT_Armataz_01_36
Modell Tips!
Moderators: Stutzpunkt, KOS
Heisann
Jeg lager mine modeller av vanlig isopor.
Delene skjæres ut med en olfakniv (tapetkniv er det nok mange som kjenner den som også) Ikke alle vegger/deler er utskåret i en del, men ofte limt sammen av flere små.
Limet jeg bruker er trelim ment til å lime sammen treverk. Det er det beste. Byggesettlim smelter isoporen!!
Betongutseendet lager jeg med flisfug. Fin og holde på med.
Holder på å lager en selv nå.
Håper dette hjalp litt
Jeg lager mine modeller av vanlig isopor.
Delene skjæres ut med en olfakniv (tapetkniv er det nok mange som kjenner den som også) Ikke alle vegger/deler er utskåret i en del, men ofte limt sammen av flere små.
Limet jeg bruker er trelim ment til å lime sammen treverk. Det er det beste. Byggesettlim smelter isoporen!!

Betongutseendet lager jeg med flisfug. Fin og holde på med.
Holder på å lager en selv nå.
Håper dette hjalp litt

C. Hoff
Jeg husker desverre ikke navnet på massen jeg bruker. Jeg tømte restene av pulveret på en brusflaske for en god stund siden og har derfor ikke sekken. Jeg tror alle typer er like gode. Det kommer an på hvilken konsistens en blander den til.
Veggene mine ble litt grove ser jeg på bildene. Kan kanskje blande litt mere vann i den neste gang. Modellen er ikke ferdig ennå, men en ser hvordan den blir.
Veggene mine ble litt grove ser jeg på bildene. Kan kanskje blande litt mere vann i den neste gang. Modellen er ikke ferdig ennå, men en ser hvordan den blir.
- Attachments
-
- 027.JPG (36.43 KiB) Viewed 1000 times
-
- 026.JPG (45.89 KiB) Viewed 1000 times
C. Hoff