Vil ha Kong Olav-statuen på Fjell festning

Kystfortene i Hordaland er primært plassert rundt Bergen som hadde status som festningsområde.

Moderators: Stutzpunkt, KOS

Post Reply
User avatar
treklogg
Posts: 34
Joined: 10 Dec 2006 15:34
Location: Tofterøy, Sotra
Contact:

Ordførar i Fjell kommune vil ha den mykje media-omtalte Kong Olav-statuen på Fjell festning.. :shock: Eg meiner at dette er ein statue som ikkje har noko på Fjell festning å gjera..

Kva meinar andre?

http://www.bt.no/lokalt/hordaland/article330531.ece
Svein Inge
User avatar
Erik H
Site Admin
Posts: 3499
Joined: 31 Jan 2005 23:01
Location: Trondheim
Contact:

Jeg ser at Fjell kommune er en av de som ønsker statuen, men fjell festning er ikke nevnt i teksten. Har du førstehåndsinformasjon om at den skal opp på festningen? Høres unektelig litt merkelig ut. Fjell festning har vel neppe behov for en slik markedsføring?

Erik H
User avatar
treklogg
Posts: 34
Joined: 10 Dec 2006 15:34
Location: Tofterøy, Sotra
Contact:

Erik Hårberg wrote:Jeg ser at Fjell kommune er en av de som ønsker statuen, men fjell festning er ikke nevnt i teksten. Har du førstehåndsinformasjon om at den skal opp på festningen? Høres unektelig litt merkelig ut. Fjell festning har vel neppe behov for en slik markedsføring?

Erik H
Det stod i lokalavisa for ei lita stund sida. Prøvde å finna Vestnytt sin artikkel på det, men den ver visst ikkje lagt ut på nett. Det er ordførar i Fjell, Jan Utkilen, med si "fantastiske" innsikt meinar at den på ein eller anna måte hadde kunna bli ein turist attraksjon. :roll:
Eg meinar den ville øydelagt ein god del av inntrykket ein får.
Svein Inge
User avatar
treklogg
Posts: 34
Joined: 10 Dec 2006 15:34
Location: Tofterøy, Sotra
Contact:

Svein Inge
Post Reply

Return to “HORDALAND”