Bounker Tour 2009

Her kan vi alle legge ut informasjon, spørsmål og svar vedrørende kystfort/bunker aktiviteter.

Moderators: Stutzpunkt, KOS

Post Reply
Carsten G

Hei alle :D
Kommer akkurat hjem fra en utrolig tur på Tarva, det kommer nok masse fra den turen senere. Dette var en tur som går inn i historien, håper mange har mulighet til å besøke dette lille, men store øysamfunn når det gjelder fastboendes hjertlighet)

Satt med noen tnker på den 15 timers tur hjem fra Trøndelag. Turer neste år. Jeg har ikke og kanskje andre med meg har ikke det beste reisebudsjett. kult å ta ting på sparket, men bedre når det er planlagt i god tid.

Er det noen som har begynt å planlegg turer neste år?

mvh
Carsten
Det er nå vi har mulighetene til å bevare historie for all tid, la oss sammen gjøre denne oppgave.
Erik H
Site Admin

Hei G, flott at du kom deg helberga hjem fra den lange turen. Det var en super tur og jeg skal skrive et reisebrev så snart som mulig. Om selve brevet går inn i historien er vel å håpe for mye, men det var iallefall en flott tur med mye interessant å se.

Når det gjelder neste år så skal vi prøve å plukke ut en dato hvor vi kan ha en større tur, men slikt blir ikke annonsert før tidlig på 2009.

Erik H
Carsten G

Hei igjen

Nå tenkte jeg nødvendigvis ikke bare på turer som arrangeres gjennom Kystfort.com. Det er mange der ute som vil ha besøk, og jeg etterlyser planer for turer, og planlagte turer.

Mvh
Carsten
Det er nå vi har mulighetene til å bevare historie for all tid, la oss sammen gjøre denne oppgave.
EspenS

Carsten G wrote:Er det noen som har begynt å planlegg turer neste år?
Sign me on that one :D
Post Reply

Return to “Aktiviteter / Turer / Møter”