Hei
da blir det "vara" og omegn tur 28-30 mars.
Timeplan er ikke spikret enda, det blir litt avhengi av hvor mange og med vilken interesse folk har, men regner med det blir omvisning på Vara med diverse der og en fottur flekkerøya rundt.
Jeg kommer selv i fra lørdag morgen og blir til søndag.
Werner
Bunker tour Møvik fort 28-30 mars 2008
Moderators: Stutzpunkt, KOS
Hei
Jeg blir på Møvik fra fredag til søndag, og de som kan og vil er da hjertelig velkommen til å være med hele helgen eller bare deler av den.
Programmet blir som Werner sa litt avhengig av fremøte, men vi kan love en spennende helg.
Carsten
Jeg blir på Møvik fra fredag til søndag, og de som kan og vil er da hjertelig velkommen til å være med hele helgen eller bare deler av den.
Programmet blir som Werner sa litt avhengig av fremøte, men vi kan love en spennende helg.
Carsten
Det er nå vi har mulighetene til å bevare historie for all tid, la oss sammen gjøre denne oppgave.
- werner wernersen
Hei
kan vel si såpass at hvis noen har noen bilder, prosjekter eller lignende å vise frem så stiller jeg med prosjektor, for fremvisning.
Ellers så er det bare å begynne på ønskelista for hva dere vil se slik at det kan bli satt opp en timeplan for helga.
Werner
kan vel si såpass at hvis noen har noen bilder, prosjekter eller lignende å vise frem så stiller jeg med prosjektor, for fremvisning.
Ellers så er det bare å begynne på ønskelista for hva dere vil se slik at det kan bli satt opp en timeplan for helga.
Werner
Litt usikker på hvilke valg vi har?Ellers så er det bare å begynne på ønskelista for hva dere vil se slik at det kan bli satt opp en timeplan for helga.
Selv er jeg jo som vanlig mest interessert i det som vanligvis ikke er åpent for "fri ferdsel" når vi er på slike turer

Mvh
Erik E
- werner wernersen
Hei
mulig det er noen sørlendinger som har noen kontakter, så det er bare å komme med ønskene så får vi se hva som skjer.
Werner
mulig det er noen sørlendinger som har noen kontakter, så det er bare å komme med ønskene så får vi se hva som skjer.
Werner
Ett ønske jeg har er S 100 bunkeren på Flekkerøya.....
Den er vel fortsatt forsvaret sin, men kjenner andre "grupper" som har kommet inn vha. kontakter i Forsvarsbygg.
Er det noe som kan ordnes?
Erik
Den er vel fortsatt forsvaret sin, men kjenner andre "grupper" som har kommet inn vha. kontakter i Forsvarsbygg.
Er det noe som kan ordnes?
Erik
- werner wernersen
Hei
Det må i hvertfall sjekkes ut, har hørt noen rykter om noen som kjenner noen så vi får se.
Werner
Det må i hvertfall sjekkes ut, har hørt noen rykter om noen som kjenner noen så vi får se.
Werner
Vi vil ha nøkler til stort sett alt som er låst på Møvik, så vil vi prøve å få tak i nøkler til Nato fjellanlegget. Som Werner påpekte blir program litt avhengig av hvor mange vi blir. Vi vil gjøre det best for at de som kommer skla få en flott helg. Vi kommer til å bo på Møvik fort i vaktmannsboligen, der er det plass til 10 sovende.
Så blir det å bruke helgen på å se det du har lyst til å se. Kommer det noen fredag, bruker vi tiden på fredag også.
Det blir tur denne helg for de som er usikre, så meld deg på. Kommer du med fly så kan vi hente på Kjevik.
For mitt telefon nummer send en PM.
Hilsen Carsten
Så blir det å bruke helgen på å se det du har lyst til å se. Kommer det noen fredag, bruker vi tiden på fredag også.
Det blir tur denne helg for de som er usikre, så meld deg på. Kommer du med fly så kan vi hente på Kjevik.
For mitt telefon nummer send en PM.
Hilsen Carsten
Det er nå vi har mulighetene til å bevare historie for all tid, la oss sammen gjøre denne oppgave.
Är det plaats til en långväga bunkertosse också? Hur långt är det med bil från Oslo?
Det er litt over 30 mil til kristiansand fra oslo.. har veldig lyst å bli med.
E
E
ca 4 timer og 30 min. fra oslo til kr.sand.
Torstein E
If you tried your best and you failed miserably. The lesson is never try
If you tried your best and you failed miserably. The lesson is never try
Du skal være hjertelig velkommen Leif H, og send meg en PM om telefonnummer.
Kan alle som vil melde seg på nå, så vi kan få laget en liste
Vi må tenke på plassen til å sove, og hvor mange trenger å bli hentet av oss på Kjevik.
Husk på å ta med sovepose/pute hvis du må ha
Da ønsker jeg alle velkommen ned til Batterie Vara.
Med vennlig hilsen
Carsten
Kan alle som vil melde seg på nå, så vi kan få laget en liste

Vi må tenke på plassen til å sove, og hvor mange trenger å bli hentet av oss på Kjevik.
Husk på å ta med sovepose/pute hvis du må ha

Da ønsker jeg alle velkommen ned til Batterie Vara.
Med vennlig hilsen
Carsten
Noe nytt om S100 Werner?Det må i hvertfall sjekkes ut, har hørt noen rykter om noen som kjenner noen så vi får se.
Gidder ikke mase selv hvis dere organiserer dette. Blir dumt his de får flere henvendelser fra samme gjengen.... PDT_Armataz_01_04
Erik
- werner wernersen
Hei Erik
er ikke stort jeg kan si om det, Tormod og Torstein er på saken, men du må sikkert gjerne være med å presse på eller gi de noen navn å kontakte hvis det er mulig.
Werner
er ikke stort jeg kan si om det, Tormod og Torstein er på saken, men du må sikkert gjerne være med å presse på eller gi de noen navn å kontakte hvis det er mulig.
Werner