Vedlagt bilde som viser de to kjølekarene, og ett som viser turkameratene som dingler med bena

Vi letet etter de skinnstillingene, men tok vel ikke helt av


mvh
Paul
Moderators: Stutzpunkt, KOS
Se der ja ! Spesielle stillinger, som om de var forberedt til flere løp - og kanskje en 'litt alternativ lavett' ? Men C/30 var vel det de hadde oppi der på den tiden iflg. listene. Noen tilpassede 38'-stillinger med pidestaller har vi ennå ikke funnet der nord, så om de ikke var 'på utlån' langs Karmsundet - så har de stått rett på bakken...Paul S. wrote:Hei
Vedlagt bilde som viser de to kjølekarene, og ett som viser turkameratene som dingler med bena
Vi letet etter de skinnstillingene, men tok vel ikke helt avHagland er verdt noen besøk ja, fin plass
mvh
Paul
KOS wrote: ↑20 Feb 2011 16:44Og her er mer Paul vil dele med oss, filmen fra Halvor via Paul S:Paul S. wrote:Glemte å nevne at ett VHS eksemplar av filmen er nå i hende via H.S.Den filmen må på 'søkelisten'
Skal se om det er mulig å få den digitalisert, og få den over på DVD.
mvh
Paul S.
Vickers “Wimpey” Wellington Mk.III S.no.BK 309
”N” for Nuts 150(JN) Sqn RAF Snaith
HTV: Wellington BK 309 'N' for Nuts (1:3)
HTV: Wellington BK 309 'N' for Nuts (2:3)
HTV: Wellington BK 309 'N' for Nuts (3:3)
Så nå gjelder det bare å finne noen som skjønner Gælisk for å få oversatt kommentarene om innflyvningen![]()
Takk til Paul og Halvor som ordnet dette !
mvh
KOS
Når du tar deg tid til å lage denne videoen, kan du ikke være grei å gi kredit ? Du har nappet bilder jeg har postet og brukt de uten å spørre.Hei !
Da har jeg laget en Youtube video vedr denne saken.
Takk for info dere har lagt ut her vedrørende denne saken.
Her er lenk til videoen: