Fikk akkurat EF-S 17-85 IS USM i posten, så nå er ihvertfall jeg på hugget til årets sesongstart

Moderators: Stutzpunkt, KOS
Erik E wrote:Etter ca 10000 bilder døde autofokusen i EF-S 18-55 linsa som fulgte med 350D`en min som "Kit"..Andre som har hatt problemer med disse?
Fikk akkurat EF-S 17-85 IS USM i posten, så nå er ihvertfall jeg på hugget til årets sesongstart
Hvordan tolker man dette? At produkter for det amerikanske markedet er forskjellig fra den europeiske? elller hva?De fleste andre aktører utlater å merke sine Sigma produkter med Eu eller USA- modeller.
Vet ikke hva som gjelder for dette produktet men tror det har med sertifisering å gjør. I USA godtaes ofte ikke Europeiske sertifiseringer.Hvordan tolker man dette? At produkter for det amerikanske markedet er forskjellig fra den europeiske? elller hva?
Den er nok ment for Sigma kamera tenker jeg. USA-modeller har amerikansk strømkontakt og i de fleste tilfeller støtter de 100-240V, noe som betyr at de kan brukes i hele verden med en adapter (Japan: 100V. USA: 110V. Europa: 230V. UK: 240V.)Erik H wrote:Sjekket litt mer ang. linser fra USA og kom over denne tekstenHvordan tolker man dette? At produkter for det amerikanske markedet er forskjellig fra den europeiske? elller hva?De fleste andre aktører utlater å merke sine Sigma produkter med Eu eller USA- modeller.
E
Her er bilde fra Fjell festning UTEN blits i det heletatt ;-)INGEN EKSTRA BLITTS!