Moderators: Stutzpunkt, KOS
Det ser jeg, men det er vanskelig å finne et egnet startpunkt... En vil ikke brøyte seg gjennom knehøye tornekratt med bare leggerDet er ingen ordentlig vei / sti derså du må gå litt i buskene. Leitstanden ligger litt for seg selv, og er litt gjengrodd
Slik ble det:Natter wrote:Her monterte de en stor staaltavle med bilde av en tysk Me109 og noe gresk tekst da jeg var der (tydeligvis for senere avduking. Jeg skal ta turen oppom igjen i neste uke siden jeg ikke somlet meg til a ta bilde for den ble dekket til
Ja, det var vel ikke annet å vente... I fjor satt de to personer der og prøvde å selge billetter til hurtig forbipasserende...Natter wrote:Cafe Hill 107 er na kun kafe... Iflg damen som driver stedet er militarsamlingen "gone home"...
Du kan stoppe på oppsiden av veien og gå ned til fjellanleggetNatter wrote:Et par bilder fra tunellanlegget i Nopigi (Kissamos). Her var alt gjerdet inn (tralte stedet en times tid, men ga opp - regner med at det er like guffent som de andre stedene na, sasa det ville neppe blitt noen tur inn her uansett.
Lette ogsa etter PAK-embracuren i ruinen pa stranden narmere byen uten hell...