spill ALLTID med åpne kort og spør er vel rådet jeg kan gi har funket godt for min del iallefall.klart du får noen nei noengang men somregel er grunneier like nyskjerrig hva som befinner seg i jorda også
Alle mynter før 1650 skal visstnok leveres offentlig myndighet,
f.eks. til et museum, med opplysninger om funnsted o.l.
Ærlige finnere vil få sin finnerlønn. Andelen kan variere.
Fyf*** jeg misunner deg den e-trac`n... Åhhh hadde jeg bare hatt en slik maskin.
Håper du blir fornøyd med den. ((Hvis ikke så kan jeg overta den kremt-kremt..))
PDT_Armataz_01_36
Det vi vet er så uendelig lite mot det som har hendt. Arkeologen er som den som går langs en strand og finner småtterier, skyllet i land fra et forsvunnet skib. Men selve skibet som gikk i dypet med menneskene får han aldri se.
Jeg, en 14 år gammel gutt, har sett på metalldetektoren Fisher F2. Jeg har tenkt å kjøpe den i neste uke med tanke på pris og omtalen den har fått. Jeg har lest flere plasser at Fisher F2 rett og slett kan være den beste metalldetektoren for nybegynnere. Jeg har lest om den, sett videoer på nett og også snakket med en fyr jeg traff på stranda en dag som hadde en Fisher F2. Jeg spurte han om han anbefalte den og hva han syntest om den. Han sa at om en er nybegynner og har lyst på en god metalldetektor til en rimelig pris, bør en gå for en Fisher F2. Etter det jeg har lest, har jeg bestemt meg for å gå for denne. Jeg kommer kanskje til å legge inn en ny post her om noen uker, etter jeg har prøvd meg litt med den. Forresten, den ligger på 2390,- på detektor.no! Der skal jeg kjøpe den. Tror det var 2485,- m/frakt.
Du kommer til å finne veldig mye søppel der ute, men etterhvert kan du finne noe som er vert en god del, så ikke gi opp!