Kystfort Quiz
Moderators: Stutzpunkt, KOS
Siden jeg sitter og blar i noen bøker, tar jeg en liten variant:
Navn og bruksområde på dette våpenet (mange tar den nok umiddelbart, og for de øvrige finnes Google...
)?
Vet ikke om det er noe poeng i å gi hint, men dette regnes vel som forløperen til et våpen mange er redd for i dag mtp. terror).
Navn og bruksområde på dette våpenet (mange tar den nok umiddelbart, og for de øvrige finnes Google...

Vet ikke om det er noe poeng i å gi hint, men dette regnes vel som forløperen til et våpen mange er redd for i dag mtp. terror).
- Attachments
-
- Image2.jpg (93.7 KiB) Viewed 1241 times
Aktiviteten er tydeligvis nede i en bølgedal nåmolich wrote:Skjønner jo at jeg må holde meg unna quizen, for ellers stopper hele greiene

Får vel gi noe mer... Med fare for å gi svaret direkte kommer et knippe bilder (det siste skal være det eneste fra krigen som viser våpenet, som var bestilt i et stort antall i 1945, men bare levert i under 100 eksemplarer...):Natter wrote:Vet ikke om det er noe poeng i å gi hint, men dette regnes vel som forløperen til et våpen mange er redd for i dag mtp. terror).
- Attachments
-
- qz_1.jpg (94.5 KiB) Viewed 1202 times
-
- qz_2.jpg (122.45 KiB) Viewed 1202 times
-
- qz_3.jpg (28.35 KiB) Viewed 1202 times
-
- qz_4.jpg (56.58 KiB) Viewed 1202 times
-
- qz_5.jpg (61.98 KiB) Viewed 1202 times
-
- qz_6.jpg (48.34 KiB) Viewed 1202 times
-
- qz_7.jpg (52.94 KiB) Viewed 1202 times
-
- qz_8.jpg (141.78 KiB) Viewed 1202 times
Det må være en avansert "Panserfaust" 

Mvh
Yngvar
Yngvar
Jeg legger ut en quiz. Hvor er denne bunkergjenge på tur hen? Det bør være mulig å finne ut for de som ikke hva med også
- Attachments
-
- 1-DSC03843.JPG (266.09 KiB) Viewed 1140 times
Mvh
Yngvar
Yngvar