Oppgradering av forumet.

Emner som ikke hører hjemme under andre diskusjonsgrupper

Moderators: Stutzpunkt, KOS

Post Reply
TommyG
Site Admin

Som noen av dere sikkert har merket, så var forumet utilgjengelig en periode i kveld. Dette var i forbindelse med at jeg drev og oppgraderte PHP-versjon på serveren samt la inn siste versjon av phpBB (forumprogramvaren). Pga. et arbeidsuhell under forberedelsen til oppgraderingen, så måtte jeg forsere selve oppgraderingen slik at jeg dessverre ikke rakk å legge ut en melding her på forumet. Heldigvis ser nå alt ut til å være på plass igjen og så vidt jeg kan se, så fungerer alt som det skal. Dersom noen oppdager noen feil, gi oss gjerne en beskjed så skal vi få fikset det asap.
--
Tommy
Henning Dalsvåg

:bra:
Mvh Henning Dalsvåg
Erik H
Site Admin

:bra: fra meg også. Livet som admin er blitt enklere med en dyktig administrator på den tekniske biten.

Stor takk til Tommy

Erik H
Grunnlegger Kystfort.com siden 2005
http://www.krigsbunkeren.no
Natter

Vet ikke om det har noen sammenheng med oppdateringen, men i dag går det i alle fall s v æ r t tregt her (har blitt koblet fra et par ganger også).
TommyG
Site Admin

Natter wrote:Vet ikke om det har noen sammenheng med oppdateringen, men i dag går det i alle fall s v æ r t tregt her (har blitt koblet fra et par ganger også).
Merker at det er noen tregheter her hos meg og i kveld. Man skal jo aldri si aldri, men det ville være rart om det hadde noe med oppgraderingen å gjøre. Vi får se det an til i morgen tenker jeg, og se om det er noe annet midlertidig utenforstående problem som spiller inn.
--
Tommy
Henning Dalsvåg

Det er ikke sikkert tregheten har noe med oppdateringen å gjera ,husk at Telenor har store problemer for tiden.
Mvh Henning Dalsvåg
Henning Dalsvåg

Og eg har notert meg at tregheten oppstod sammen med Telenor's problemer .
Eg har jo Telenor som nettlevrandør så eg rekne med at det er der problemene (server kappasiteten er sprengt)
ligge ,ikke her .
Mvh Henning Dalsvåg
EspenS

Henning Dalsvåg wrote:Og eg har notert meg at tregheten oppstod sammen med Telenor's problemer .
Eg har jo Telenor som nettlevrandør så eg rekne med at det er der problemene (server kappasiteten er sprengt)
ligge ,ikke her .
Kjører du på mobilt bredbånd så kan det nok være litt småtregt til tider.
Post Reply

Return to “KAFFEKROKEN - diverse”