Dere er for å si det på en pen måte, og som ikke sårer følelsene deres på noen måte, noen nærtagende drittunger. Å kaste ut Hylsefyl på grunn av dette sier meg og andre som har kommentert saken at dere har noen lik i lasten i denne sak. Bare det å la bildene som han ba dere om å fjerne ligge, sladdet for å provosere, sier jo også sitt. Medlemmer her inne har vært mye krassere ved tastaturet enn hylsefyl, der de bla har oppfordret til diverse alvorlige handlinger mot offentlig ansatte i Skifte. Når nå en sitter fingen på ett problem, og dette innbefatter en av forumets moderatorer så løser dere det med å eksludere han..regner med det nå, men ingen av dere er så voksen at dere kan svare meg. Mitt innlegg skal også i følge moderator og stifter av forumet da også være nok til eksluksjon.Åpner tråden igjen etter og glemt hele greia…
Hvis det er noen som ønsker å fortsette dialogen så ta det utenfor forumet. Send meg gjerne PM.
De 2 siste innleggene står, men alt som blir kommentert og ikke har noe med Vikene trådene blir slettet.
Ellers kan jeg bare referere til min kommentar om saken
viewtopic.php?f=6&t=4386
peace
Erik Hårberg
Hvis så, stilller jeg meg ved siden av hylsefyl og med dette beklager den behandlingen han fikk på dettte forum, av moderator, stifter, og andre medlemmer. Ingen som eier eiendommer el lignende som er relatert til dette skal behøve å behandles på denne måte.
Turværet på Haugalandet ? Måtte dere drukne i evigvarende drittvær !!!
Dette også på oppfordring sendt som PM til Hårberg og KOS