Fortress Third Reich

informasjon som omhandler tyske kystfort/bunkere/installasjoner fra den andre verdenskrig. Legg gjerne inn linker til f.eks youtube eller scan inn avisklipp o.l

Moderators: Stutzpunkt, KOS

Post Reply
Erik H
Site Admin

Har noen få bøker (5) av Fortress Third reich, german fortifications and defense system in world war 2. av Kaufmann og Kaufmann med illustrasjoner av Jurga.
tenkte jeg skulle lodde interessen for denne boka. En ypperlig bok for den som vil se det store bildet av tysk forsvar av europa under 2. verdenskrig.

engelsk, papircover. 88 tekniske tegninger, 17 kart og 140 bilder.

selges for 220,- + 30 kr for frakt.

Send PM med navn og adresse (PM er personal mail og icon finner du rett nedenfor).
Attachments
Fortess_third_reich1a.jpg
Fortess_third_reich1a.jpg (44.79 KiB) Viewed 1033 times
Fortess_third_reich2.jpg
Fortess_third_reich2.jpg (95.08 KiB) Viewed 1033 times
Fortess_third_reich3.jpg
Fortess_third_reich3.jpg (139.29 KiB) Viewed 1033 times
Fortess_third_reich4.jpg
Fortess_third_reich4.jpg (141.83 KiB) Viewed 1033 times
Fortess_third_reich5.jpg
Fortess_third_reich5.jpg (109.69 KiB) Viewed 1033 times
Fortess_third_reich6.jpg
Fortess_third_reich6.jpg (52.57 KiB) Viewed 1033 times
Fortess_third_reich7.jpg
Fortess_third_reich7.jpg (67.71 KiB) Viewed 1033 times
Fortess_third_reich1.jpg
Fortess_third_reich1.jpg (105.07 KiB) Viewed 1033 times
Erik H
Site Admin

1 bok igjen, men jeg kommer til å bestille opp flere slik at den er å selge på hovedsiden...om noen uker.

Erik Hårberg
Sindre

Ser virkelig god ut ! Diverre er jeg så blakk at jeg ikke har råd til den, men den får plass på huskelisten min over ting jeg må ha :)
Sindre
KOS
Moderator

Erik H wrote:1 bok igjen, men jeg kommer til å bestille opp flere slik at den er å selge på hovedsiden...om noen uker.

Erik Hårberg
Hei Erik, jeg har kommet ganske langt i denne nå og det er mye interessant i denne boken - der den "trekker linjene litt lenger bakover i historien" for å illustrere utviklingen og hvorfor "ting ble slik de ble".

Du får nok solgt flere av disse vil jeg tro !

ps! Hva med et nytt opplag av "Kystfort.com" lommelykten jeg så i en reiseskildring - eller er de på lager ennå ?

mvh
KOS
Erik H
Site Admin

Har fått nye kopier av boken "fortress third reich" og den som ønsker å bestille kan bare sende med en email eller PM. 7 bøker igjen. Jeg vet at det var noen som bestilte denne sist, men den informasjonen finner jeg ikke.

Når det gjelder lommelyktene så har jeg gitt bort min siste og det blir ikke flere av disse med det første. men fint at du spør :D

Erik H
Knut Ø.

Vær litt obs på eksempelvis stadsnavn og bildetekstar. Eg har bidratt med nokre bilder til denne boka og veit at dei kom på trykk med både feil referanse til næraste by og feil tekst til enkelte bilder.
For alt eg veit kan det være fleire slike feil ute å går andre plassar i boka.

Men boka er bra. Svært informativ, fyldig og lettlest. Spesielt Jurga sine illustrasjonar er utruleg detaljerte.
telvrum

Må bare si jeg er imponert over responstiden. 1 dag fra jeg bestilte til jeg fikk den. PDT_Armataz_01_11
Torstein E

If you tried your best and you failed miserably. The lesson is never try
Kvarven

Slettet
Post Reply

Return to “Bøker, youtube, avisklipp m.m”