April ?
Mvh
Paul S.
For Salg-For Sale
Moderators: Stutzpunkt, KOS
Jeg har også sopet til meg alt jeg har kommet over av gjenstander. Ettersom museene er likegyldige og uinterisert, blir jeg å selge det unna. Trenger plass i garasjen til en bil. Hadde tenk å selge det til Tyskland for å få best mulig pris. Er ikke så stødig i å skrive tysk, så det hadde vært fint om noen her på forumet kunne ha hjulpet meg.
MVH
Stig G
Stig G
- Jon-Vegard
Skjønner godt at dere trenger plass da! 

Last edited by Jon-Vegard on 01 Apr 2011 19:00, edited 1 time in total.
Mvh.
Jon-Vegard
Jon-Vegard
Enig med deg. Har sett på tingene som skrot, men her erdet tydeligvis penger å tjene på det meste. Skal legge ut bilder av noe av det jeg vil selge.Jeg har også sopet til meg alt jeg har kommet over av gjenstander. Ettersom museene er likegyldige og uinterisert, blir jeg å selge det unna. Trenger plass i garasjen til en bil. Hadde tenk å selge det til Tyskland for å få best mulig pris. Er ikke så stødig i å skrive tysk, så det hadde vært fint om noen her på forumet kunne ha hjulpet meg.
Vevang ? Greit at du har sikkert fått igjen på skatten, men alt ? Tvilsomt..
Alt er ikke funnet i terrenget.Noe har jeg tusket til meg av lokale gamlinger som ikke ante hva de hadde

mvh
Paul S.
Last edited by Paul S. on 02 Apr 2011 14:34, edited 1 time in total.
Jepp, er slitsomt..må bo på hybel til salget er unnagjort.Skjønner godt at dere trenger plass da!
Fundamentet for den dobble Mg er sandblåst og grunnet, pris bud over 50000,- innmat til hjelmen fra Kvistøy kan følg emed om man øsnker det. Er enig i at telefoner m.m bør stå der de er, men som andre sier. Hvis ikke jeg tar de tar andre de.
mvh
Paul S.
Last edited by Paul S. on 02 Apr 2011 14:33, edited 1 time in total.
he heee, ventet på en aprilspøk, endelig kom den
. Nå er vi 25 minutter inne i 2. april og jeg er nettopp hjemme fras puben så den kan vel avsløres?
Drev å foflet med å lage en avisforside med at enten Austrått Fort eller Fjell skulle saneres og legges ut som hyttefelt men mine grafiske kunnskaper strakk ikke til så det ble med tanken.

Drev å foflet med å lage en avisforside med at enten Austrått Fort eller Fjell skulle saneres og legges ut som hyttefelt men mine grafiske kunnskaper strakk ikke til så det ble med tanken.
http://www.dovre.kommune.no/ngr/article ... ry.ID=1057
Tysk felttelefon 1943. Vare nr. 70 DOVRE
Til salgs til høgstbydande innan 1.mai 2011. Bud til: post@ngr.no
Kan sjåast på NGR sitt kontor på kommunehuset Båtsto, Dovre, etter nærare avtale