Så sant; ALT for sakenbactuz wrote:KOS var på de aller fleste av dem så dessverre for ham så blir han lettere utlevert her på forumet nå. Jeg beklager, men alt for saken!

Zarathustra a bunker film by KOS & BaCtuZ
mvh
KOS

Moderators: Stutzpunkt, KOS
Så sant; ALT for sakenbactuz wrote:KOS var på de aller fleste av dem så dessverre for ham så blir han lettere utlevert her på forumet nå. Jeg beklager, men alt for saken!
Du kan jo håpe på 'Beste Mannlige Skuespiller' ... dersom du ikke henger deg opp i at du er først og fremst skuespiller uavhengig av kjønnbactuz wrote: - men elendige skuespillere....![]()
Til tross for 'uvøren omgang med vidvinkel' , får det gå for denne gang - her er selve tunnellen gått fra vestbactuz wrote:KOS var på de aller fleste av dem så dessverre for ham så blir han lettere utlevert her på forumet nå. Jeg beklager, men alt for saken!
Etter over en uke med 88 visninger og '3 liker' er det vel en viss fare for at denne filmen går over i kalkunstatus...KOS wrote:Zarathustra a bunker film by KOS & BaCtuZ
88 visninger er da mer enn de fleste bildene her inneKOS wrote:Etter over en uke med 88 visninger og '3 liker' er det vel en viss fare for at denne filmen går over i kalkunstatus...KOS wrote:Zarathustra a bunker film by KOS & BaCtuZ
Tilbake til stillfotos...![]()
KOS
Du, er jo nominert for 'beste hovedrolle, uanz kjønn", så du er jo programforpliktet...bactuz wrote:Sjelden folk kommer på å trykke 'liker' eller 'misliker', så ikke vær redd KOS. Video er er kult tilleggsmedium som kan fungere innimellom....
Ikke ta det for tungt du. Jeg likte den ihvertfall!
Nå, mot nye høyder ! Filmen er sett 388 ganger etter bare snaue seks årbactuz wrote:88 visninger er da mer enn de fleste bildene her inne
Hehe, man blir nok ikke noe youtube-stjerne med bunkervideoerKOS wrote:Nå, mot nye høyder ! Filmen er sett 388 ganger etter bare snaue seks årbactuz wrote:88 visninger er da mer enn de fleste bildene her inne