He? gikk jeg glipp av noe eller var det bare en massivt angrep på forumet??Høyest antall samtidige brukere på forumet var 102. Dette skjedde 25 Feb 2011 15:25
TommyG? har du noen forslag?
Erik H
Moderators: Stutzpunkt, KOS
He? gikk jeg glipp av noe eller var det bare en massivt angrep på forumet??Høyest antall samtidige brukere på forumet var 102. Dette skjedde 25 Feb 2011 15:25
syns ikke det er så ille.. men det er flere som titter enn skriver enda. Mulig det plukker seg opp når man snart kommer ut på turHøyest antall samtidige brukere på forumet var 25. Dette skjedde 27 Feb 2011 18:31
Ja, blir forhåpentligvis bedre når snøen etterhvert forsvinnerErik H wrote:syns ikke det er så ille.. men det er flere som titter enn skriver enda. Mulig det plukker seg opp når man snart kommer ut på turHøyest antall samtidige brukere på forumet var 25. Dette skjedde 27 Feb 2011 18:31
Erik H
&%¤#!!!!Høyest antall samtidige brukere på forumet var 109. Dette skjedde 01 Mar 2011 3:33
I controlpanelet ditt fra webhuset, så skal det være en statistikk, fra /root og oppover, er det ikke det så?? Er de overbetalt!Erik H wrote:
Problemet mitt ligger faktisk å få en oversikt over de som besøker forumet.
Erik H
Så hvis jeg skriver "everything about Petter Northug here!".. kanskje den øker til 1000 hitsJeg vil tro at søkeroboter og gjester har skylden for det høye antallet her på Kystfort.com på grunn av VM.
Hehe, du er jo mere sportsinterssert enn megErik H wrote:Så hvis jeg skriver "everything about Petter Northug here!".. kanskje den øker til 1000 hitsJeg vil tro at søkeroboter og gjester har skylden for det høye antallet her på Kystfort.com på grunn av VM.![]()
Erik H