Nye filmplaner?

informasjon som omhandler tyske kystfort/bunkere/installasjoner fra den andre verdenskrig. Legg gjerne inn linker til f.eks youtube eller scan inn avisklipp o.l

Moderators: Stutzpunkt, KOS

Post Reply
RasmusTerne

Fra "Harstad Tidende"
Stadig nye prosjekter.Blir det noe av dette?
Sigfred R.
Attachments
Filmplan.jpg
Filmplan.jpg (172.29 KiB) Viewed 626 times
frodeb

Er det skjedd noe mer med disse planene
Ole

frodeb wrote:Er det skjedd noe mer med disse planene
Vet ikke om det er samme filmen, men i "Harstad Tidende" fra 6.1.2011 står det flg:

"Den planlagte spillefilmen om kampene ved Narvik i 1940 er ikke skrinlagt. Men den blir ikke laget med det første.
Det bekrefter både Filmcamp-direktør Kjetil Jensberg og filmfaglig ansvarlig Svein Andersen til Nye Troms.
Men Andersen lover at den kommer.
Filmen har et budsjett på 100 millioner kroner."
Natter

Ole wrote:
frodeb wrote:Er det skjedd noe mer med disse planene
Vet ikke om det er samme filmen, men i "Harstad Tidende" fra 6.1.2011 står det flg:

"Den planlagte spillefilmen om kampene ved Narvik i 1940 er ikke skrinlagt. Men den blir ikke laget med det første.
Det bekrefter både Filmcamp-direktør Kjetil Jensberg og filmfaglig ansvarlig Svein Andersen til Nye Troms.
Jeg kan ta feil, men jeg innbiller meg at dette prosjektet er et rent "norskt" anliggende (mener å ha lest om det i en lokal avis for et par år siden).
Kan jo ikke se at kystbatteriene skulle være særlig relevant i denne sammenhengen heller...
Natter

Ole wrote:"Den planlagte spillefilmen om kampene ved Narvik i 1940 er ikke skrinlagt. Men den blir ikke laget med det første.
Et søk avdekket denne tråden i Milforum (innbiller meg at det er samme som HT omtaler..?): http://www.milforum.net/forum/viewtopic.php?f=51&t=9017

I samme tråd er det for øvrig også en link til et annet filmprosjekt i regi av "Ekkofilm". Vet ikke om det er noe som er realisert heller..?
ole w

det er vel alliert og alene det er snakk om. Vet at traileren er kommet men ikke noe mer.
ow
Post Reply

Return to “Bøker, youtube, avisklipp m.m”