Fra "Harstad Tidende"
Stadig nye prosjekter.Blir det noe av dette?
Sigfred R.
Nye filmplaner?
Moderators: Stutzpunkt, KOS
Vet ikke om det er samme filmen, men i "Harstad Tidende" fra 6.1.2011 står det flg:frodeb wrote:Er det skjedd noe mer med disse planene
"Den planlagte spillefilmen om kampene ved Narvik i 1940 er ikke skrinlagt. Men den blir ikke laget med det første.
Det bekrefter både Filmcamp-direktør Kjetil Jensberg og filmfaglig ansvarlig Svein Andersen til Nye Troms.
Men Andersen lover at den kommer.
Filmen har et budsjett på 100 millioner kroner."
Jeg kan ta feil, men jeg innbiller meg at dette prosjektet er et rent "norskt" anliggende (mener å ha lest om det i en lokal avis for et par år siden).Ole wrote:Vet ikke om det er samme filmen, men i "Harstad Tidende" fra 6.1.2011 står det flg:frodeb wrote:Er det skjedd noe mer med disse planene
"Den planlagte spillefilmen om kampene ved Narvik i 1940 er ikke skrinlagt. Men den blir ikke laget med det første.
Det bekrefter både Filmcamp-direktør Kjetil Jensberg og filmfaglig ansvarlig Svein Andersen til Nye Troms.
Kan jo ikke se at kystbatteriene skulle være særlig relevant i denne sammenhengen heller...
Et søk avdekket denne tråden i Milforum (innbiller meg at det er samme som HT omtaler..?): http://www.milforum.net/forum/viewtopic.php?f=51&t=9017Ole wrote:"Den planlagte spillefilmen om kampene ved Narvik i 1940 er ikke skrinlagt. Men den blir ikke laget med det første.
I samme tråd er det for øvrig også en link til et annet filmprosjekt i regi av "Ekkofilm". Vet ikke om det er noe som er realisert heller..?