Er det noe jeg har lagt merke til så går alltid bilder fra Bergen for big euro! Idag tapte jeg med mitt bud på 70 euro for to stakkars små bilder på Ebay! riktig nok var det ene bildet av en 35P8 kuppel til en R634 som var på vei til fjell festning(sto bak bildet).
Denne hadde jeg virkelig lyst på men jeg håper denne ikke forsvinner i en privat samler, men kanskje blir å se på fjell festning? kan jo bare håpe.
Euro H
Bergen og Ebay
Moderators: Stutzpunkt, KOS
- Attachments
-
- fjell_kuppel1.jpg (5.16 KiB) Viewed 488 times
Hm... Tror de fleste jeg kjenner hadde de bildene i kikkerten!
Noen som vet hvem "Ugruko" er?
Tviler litt på at andre enn Nordmenn ville gitt såpass med penger for disse bildene!
Mvh
Erik E
Noen som vet hvem "Ugruko" er?
Tviler litt på at andre enn Nordmenn ville gitt såpass med penger for disse bildene!
Mvh
Erik E
hehe.. hadde det vært et bilde fra Ørland med samme kuppel hadde jeg vel også økt mitt bud. Må være mye hjerte i Bergen som ønsker alle bilder fra krigen hjem til seg (regner jeg med da)
E
E
Erik Hårberg wrote:Må være mye hjerte i Bergen som ønsker alle bilder fra krigen hjem til seg (regner jeg med da)
Det er flott at de "norske" bildene kommer tilbake til Norge, men de som kjøper opp bildene er ikke noe særlig flink å vise de frem til andre. Dermed havner de i lukkede samlinger som offentligheten ikke får
sett. Dette er synd, men lite jeg kan gjøre noe med.