Siste dager for Krigsbunkeren.no

Emner som ikke hører hjemme under andre diskusjonsgrupper

Moderators: Stutzpunkt, KOS

Locked
Erik H
Site Admin

Siste dager for krigsbunkeren.no

Hei, da blir krigsbunkeren avviklet og jeg legger ut bøker som ennå ikke er solgt før de går som restlager til Austrått Fort.

Ideen om å ha en egen nettbutikk var for å ha et mer kontrollert forhold til innkjøp, salg og regnskap. Når jeg i etterkant ser på tallene så har dette blir en økonomisk belastning som jeg ikke kan forsvare.

Det er ikke umulig at jeg går tilbake til det gamle systemet hvor jeg spør på forumet om noen er interessert i boken før jeg kjøper inn en eske om gangen. Dette er selvsagt for å støtte opp om interessen for kystfort, bunkere og andre krigsrelaterte emner.

Siden jeg avvikler krigsbunkeren.no så bryr jeg meg ikke om å oppdatere Mamut softwaren som styrer nettbutikken. Derfor er følgende bøker ikke for salg da de er utsolgt.
the Adolf Guns
Cold war secret nuclear bunkers
Militær Utflykt

Dette gjelder også
Fortress Third Reich
Kampf um Norwegen
(som selvsagt skal bort fra forsiden)

Bøker som jeg mener har ”livets rett” og som folk burde ha er:

Fjell Festning av Erik Ettrup. 10 stk igjen
Sunnmøre i Festung norwegen, 5 stk. igjen. Dette er en bok jeg neppe klarer å få tak igjen. Selv om du ikke bor i Sunnmøre eller i nærheten så er dette et must.

Alle som kjøper bøker får med ”med kontroll over leia”. Dette var et gratis bidrag fra Grønsvika Kystfort så da er det greit å gi den bort videre. Jeg er sikker på at det er ok fra Grønsvika også!

De som handler inn 2-3 bøker skal ikke se bort i fra at jeg også slanger med noe bonus fra krigsbunker hylla mi.

Det at jeg legger ned krigsbunkeren er ikke noe dramatisk. Det var hele tiden meningen som en service under kontrollerte forhold. Det hadde selvsagt vært morsomt å kunne tjent nok til å kjøpe flere bøker, men når man driver i det små så kan man liksom ikke konkurrere med de større som selger billigere enn hva jeg klarer å kjøpe inn. Uansett takk til alle som kjøpte bøker/dvd hos meg de siste årene.

Dette tilbudet gjelder til førstkommende mandag.. deretter blir resten kjørt til Austrått Fort

Mvh Erik H
Grunnlegger Kystfort.com siden 2005
http://www.krigsbunkeren.no
Erik H
Site Admin

Har også noen bøker av "klar til strid"
hvis du vil vite mer om boken så søk etter "klar til strid" . men kort er dette en bok som omhandler all kystforsvar.. fra gammel av til moderne tid. Perioden 40-45 er skrevet av jan egil fjørtoft.
prisen er 380 og + porto blir 120 siden den må sendes med norgespost... tilsammen 500,-
send PM

mvh
Erik Hårberg
ole w

tar gjærne en bok fra grønsvika fort :bra:
ow
Erik H
Site Admin

Hei Olew.. skal sende den til deg + + . send meg PM med adresse.

Da er butikken stengt :sjef:

Erik H
Locked

Return to “KAFFEKROKEN - diverse”