Hilser resten av norge med god sommer selv om Trøndelag, som alt annet, er litt træg med å starte på med temperaturer over 10 grader.
Selv er jeg mye på hytta og med en "3G" linje på usle 268kb blir det ikke mye forumtid. Vel, man skal vel egentlig være ute å finne nye bunkere istedet for å sitte inne.
Deretter blir det litt seiling i Danmark.. litt music på roskilde. Håper på litt bedre vær enn Roskilde.
Blir kanskje noen raske bunkerturer i sørnorge tidlig i Juli.
sommerhilsen fra Erik H
god sommer 2010
Moderators: Stutzpunkt, KOS
God sommer til deg også Erik og alle andre på Forumet. Blir til og fra på hytta på Tjøme på meg også. Har imidlertid ikke 3G så internett blir det mindre av. Det blir sikker litt modellering av 3D bunkere også hvis været slår seg vrang. Håper også å få tatt en tur på besøk til Stutzpunkt for å få målt opp de detaljer jeg mangler på Møvik modellene. Seiling høres fristene ut, har funnet ut at de gangene jeg savner seiling mest er i de perioder jeg ikke har seilbåt
God sommer, uten regn og med fint vær.

God sommer, uten regn og med fint vær.

-
God sommerferie til dere alle, selv tar jeg vinterferie fra mandag. 

- Jon-Vegard
Riktig God Sommer til alle sammen. Får se hva det blir!

Mvh.
Jon-Vegard
Jon-Vegard
he he. sommer ja, skal nå jobbe litt i tilleg. er det noen på dette forumet som driver verktøy/arbeidsklær butikk i nærheten av stjørdal? der man kunne fått lærlinrabatt og noe kystfortrabatt? må skaffe skoleutstyr til høsten og desverre så er bare stipendet for de som går på t.i.p(teknikk og industriell produksjon) på bare 1910kr mens restaurant og matfag får 2800kr
så jeg må nok spøtte i litt selv. men jaja skal ikke trå alt for langt av tråden her. har vel sagt det før men kan aldri få nok av disse ordene, god sommer 

ow