Ny versjon av forumet

Emner som ikke hører hjemme under andre diskusjonsgrupper

Moderators: Stutzpunkt, KOS

TommyG
Site Admin

La merke til for noen dager siden, at man ikke lenger trenger å være innlogget for å se bildene som er lagt inn her på forumet. Før så måtte man vel være innlogget for å se bilder lagt ved innlegg her? Er det med vilje, eller bare en forglemmelse?
--
Tommy
Henning Dalsvåg

Tidligere måtte man iallfall være innlogget for å se bilder .
Mvh Henning Dalsvåg
Erik H
Site Admin

Det er ikke med vilje. Det ble bare sånn med den nye versjonen.. og jeg vet ikkehvordan jeg setter inn dette, men skal ta det etterhvert.

Erik H
Grunnlegger Kystfort.com siden 2005
http://www.krigsbunkeren.no
ole w

enkelte ganger kommer det popup vinduer med forumet, hva er dette? er det kystfort reklame eller virus? regnet egentlig med det siste så jeg ha ikke åpnet noe ennå. men er det virus så er det greit å fjærne det :bra:
ow
rhandber

har ikke sett noe pop up her, kan være virus til deg ole w ;) kan bli infisert av mye rart når man tråler nettet etter sexy bunkere vettu :D
MVH

Roar Handberg

bruk mozilla firefox nettleser istedet for internett explorer , da slipper du popup og den jobber mye raskere ;-)
TommyG
Site Admin

Når man mottar en ny PM, så kommer det en pop-up med melding om det.
--
Tommy
Ole

Henning Dalsvåg wrote:Tidligere måtte man iallfall være innlogget for å se bilder .
Tidligere måtte man også være innlogget for å se hvem som var på forumet.
Paul S.

Natter

Natter wrote:Ser også at "Se aktive emner" gir null resultat, men dette er kanskje en funksjon som må aktiveres/ krever en ny indeksering av databasen el.?
Status på denne er uforandret pd. Hadde vært veldig kjekt om det ble ordnet (gjør det mye lettere å finne ut hva som har vært postet om han har vært borte en stund...).
TommyG
Site Admin

--
Tommy
Natter

Joda, disse fungerer og sånn sett er det ingen krise, men jeg liker best "aktive emner"... :)
Jeg må forresten korrigere meg litt, for når jeg velger 3mnd, 6mnd eller 1 år kommer det faktisk opp noen resultater, men ingen nyere enn 2. november... :?
TommyG
Site Admin

Natter wrote:
Joda, disse fungerer og sånn sett er det ingen krise, men jeg liker best "aktive emner"... :)
Jeg må forresten korrigere meg litt, for når jeg velger 3mnd, 6mnd eller 1 år kommer det faktisk opp noen resultater, men ingen nyere enn 2. november... :?
Ah, den ja. Har jeg faktisk aldri klikket meg inn på :-) Finner ingenting om at man kan justere denne funksjonen i adminpanelet dessverre.
--
Tommy
Natter

TommyG wrote:Ah, den ja. Har jeg faktisk aldri klikket meg inn på :-) Finner ingenting om at man kan justere denne funksjonen i adminpanelet dessverre.
Merkelig - funksjonen virker fint på andre forum med samme programvare...
Uansett: Ingen krise, men det er en fin funksjon når man vil oppdatere seg etter å ha vært borte en periode.
Henning Dalsvåg

ole w wrote:enkelte ganger kommer det popup vinduer med forumet, hva er dette? er det kystfort reklame eller virus? regnet egentlig med det siste så jeg ha ikke åpnet noe ennå. men er det virus så er det greit å fjærne det :bra:
De eneste gangene det dukker opp popup vinduer her inne er når eg får en Privat Melding(PM)...
Mvh Henning Dalsvåg
Post Reply

Return to “KAFFEKROKEN - diverse”