register

Emner som ikke hører hjemme under andre diskusjonsgrupper

Moderators: Stutzpunkt, KOS

Post Reply
ole w

kunne man ikke opprette et register med en oversikt over landet der de medlemmene som vil kan melde seg på på sin landsdel med by slik at men vet hvem man har i nærområde? jeg vet at det står bosted på profilen men jeg er ingen kartexpert! jeg har en peiling hvis du sier sørlandet liksom men f.eks hattfjelldal blir vanskeligere. dere gammelkara som har vert i gamet en stund kjenner nok hverandre, men det er någet vanskeligere for oss nykommere. bare et forslag PDT_Armataz_01_18
ow
Erik H
Site Admin

Tanken er god, men ikke mulig på forum-nivå. Det er opp til alle og enhver i hvilken grad man ønsker å stå fram med sin hobby og hvor mye informasjon man gir når man melder seg på.

Erik H
Grunnlegger Kystfort.com siden 2005
http://www.krigsbunkeren.no
ole w

ja det har du jo rett i, luftet bare en ide PDT_Armataz_01_18
ow
Cap

Hei !

Hva med regionale grupper, frivillige sådanne, hvor man kunne registrere seg med ytterligere info..?
Med en egen side i tillegg kunne det skape personlig kontakt og gjøre det lettere å finne noen å dra på "bunkertour" sammen med :)
Mvh Ken

The future is not what it used to be...
ole w

nettop det var det jeg tenkte på :-D
ow
Erik H
Site Admin

Jeg skal se hvordan dette passer inn i forumet, men for et forum som har så mange kategorier som denne må man være litt forsiktig med å lage flere som skal utfylle hverandre. Det jeg kan prøve er å lage underkategorier til denne. F.esk Turer.. og deretter flere kategorier under denne for hver at landsområdene.. det blir ikke for hvert fylke.. ennå. Skal se litt på dette i natt

Erik H
Grunnlegger Kystfort.com siden 2005
http://www.krigsbunkeren.no
Post Reply

Return to “KAFFEKROKEN - diverse”