Kystfort Quiz
Moderators: Stutzpunkt, KOS
- Jon-Vegard
Her ser man vel fra sluttstykke og ut i kanonrøret?
Mvh.
Jon-Vegard
Jon-Vegard
Kan det være en 40,6 cm fra Trondenes?kanskje noen kommer opp med eksakt svar
Hvis det er "12" som skimtes der så er det museumskanonen

Erik
Bilde tatt nedenfra og opp... Men hvor gikk stigen?
("Opp på taket" er ikke svaret jeg leter etter ;-) )
("Opp på taket" er ikke svaret jeg leter etter ;-) )
- Attachments
-
- quiz211009.jpg (124.51 KiB) Viewed 1245 times
Dessverre er du på villspor denne gang Natter.....
Erik

Erik
Denne husker jeg godt
vi sto i kø inne i mammoth radaren på tarva for å ta bilder av "service gangen" som leder kablene opp til radaren.
Legger med et bilde som viser hvordan forskjellige objektiver og lys gir helt andre tekniske bilder.
fin tur, TommyG har noe å glede seg til!
Erik H

Legger med et bilde som viser hvordan forskjellige objektiver og lys gir helt andre tekniske bilder.
fin tur, TommyG har noe å glede seg til!
Erik H
- Attachments
-
- mammuth_cable_service.jpg (100.72 KiB) Viewed 1214 times
Når jeg ser bildet til Erik E igjen så er dette den andre "service gangen" på bunkeren.. det var selvsagt 2 av disse
Erik H

Erik H
Når sant skal sies, så er ikke mitt bilde fra EOS, men det gamle Fujifilm kameraet mitt med fast objektiv....Legger med et bilde som viser hvordan forskjellige objektiver og lys gir helt andre tekniske bilder
Erik
Tja, vi møtte opp på kaia klokken 0700 i dag tidlig, etter å ha stått opp 0600 for å rekke dit, bare for å finne ut at ferjen var inne på verksted, så ruten ble betjent av skyssbåt som ikke hadde mulighet til å ta med seg biler, så da ble det hjem og sove noen ekstra timer istedet. Får vel heller bli en tur til Brettingen i morgen istedetErik H wrote: fin tur, TommyG har noe å glede seg til!

--
Tommy
Tommy
hei, jeg tok det for gitt at du bildet var med eos/flash.. vanskelig å se dette når bildet er behandlet. selv tok jeg uten flash, lang lukkertid og lommelykt.
Da var det vel tarva? (og ikke en annen mammoth håper jeg)
ok, slenger med et bilde.. hvilket kystfort er vi på nå? mulig denne har vært før? husker ikke
Erik H
Da var det vel tarva? (og ikke en annen mammoth håper jeg)
ok, slenger med et bilde.. hvilket kystfort er vi på nå? mulig denne har vært før? husker ikke
Erik H
- Attachments
-
- quiz17.jpg (104.24 KiB) Viewed 1354 times