Erik H
Moderators: Stutzpunkt, KOS
Ingen svar, ingen hjelp å få ? Eller er det så enkelt at ingen har kjennskap til det han spør om ?Hei.
I en tidligere tråd er det dokumentert noe av utstyret som skal ha befunnet seg her (på Viste).Kan noen forklare hva dette er?
Grenzwellenpeiler,Langwellen-grossrahmenpeiler og Adcock anleggets funksjonfor marinen. Det pågår et prosjekt hvor det skal skiltes med informasjon over krigsminnene fra Viste langs sjøen til Tungenes.
Informasjonen som kommer fra de eldre som mener og vite,stemmer ivertfall ikke. De fleste snakker om fly varsling og peiling.
master og utstyr ble tatt ned ganske umiddelbart etter krigen,ingen
jeg har vert i kontakt med har bilder som viser noe av dette.
Her ligger det vel også noe. Når man legger ut bilder og det ikke er noen form for respons kan man jo trekke konklusjonen at ingen er spesielt intressert i disse.Selv prøver jeg å holde meg oppdatert om hva som foregår på alle fylkes-trådene, det er alltid noe av interesse å plukke opp, og spørsmål å stille. Nå er det vel også et problem for oss "nordaførr" at vi er forholdsvis få, men jeg synes vi er ganske aktiveTommyG wrote:Jeg har vel litt filosofien at det kan aldri bli for mange bilder, og jo mer detaljer jo bedre.
Jeg innrømmer gjerne at jeg ofte begrenser meg til å se på bildene, og ikke svare/kommentere. Da er det utelukkende pga. at jeg ikke har noe ny kunnskap å komme med, og ikke fordi jeg ikke gidder.
RasmusTerne wrote:Her ligger det vel også noe. Når man legger ut bilder og det ikke er noen form for respons kan man jo trekke konklusjonen at ingen er spesielt intressert i disse.Selv prøver jeg å holde meg oppdatert om hva som foregår på alle fylkes-trådene, det er alltid noe av interesse å plukke opp, og spørsmål å stille. Nå er det vel også et problem for oss "nordaførr" at vi er forholdsvis få, men jeg synes vi er ganske aktiveTommyG wrote:Jeg har vel litt filosofien at det kan aldri bli for mange bilder, og jo mer detaljer jo bedre.
Jeg innrømmer gjerne at jeg ofte begrenser meg til å se på bildene, og ikke svare/kommentere. Da er det utelukkende pga. at jeg ikke har noe ny kunnskap å komme med, og ikke fordi jeg ikke gidder.![]()
Hilsen Sigfred R.
vi har ikke svaret på alt og vi "eksperter" har også heller ikke alltid peiling på hva vi legger ut.. det eneste dumme spørsmålet er det som ikke blir spurt.litt redd for å legge ut "dumme" spørsmål og bilder som ikke er serlig spennende.