Nesten litt for mye peil...

Emner som ikke hører hjemme under andre diskusjonsgrupper

Moderators: Stutzpunkt, KOS

Post Reply
EspenS

Drev å googlet litt fram og tilbake og kom over denne på ett norskt forum
vis du vil vite hva bunkeren/anlegget ble brukt til, så henvend deg på dette forumet: www.kystfort.com/forum/ [cut]

Disse gutta nesten litt for mye peiling på sånt.
http://www.freakforum.nu/forum/archive/ ... 34856.html

:D
Knut Ø.

Freakforum ja... stort sett "halvkriminelle" fjortiser... Virker som om mye på det forumet dreier seg rundt å bryte seg inn på forbudte plasser, både fysisk og elektronisk.... Og hvor voksent det med signaturer som "Et band uten bass, er som Holocaust uten gass". PDT_Armataz_01_05
EspenS

Leste noen innlegg der nå i kveld, kjenner igjen folk som har spurt etter informasjon om blant annet installasjoner i Grenland her på forumet.

Ble litt fasinert av disse infiltrasjonstrådene de har ute på forumet sitt, ble noen trekk på smilebåndet her etter hvert ja. Virket jo svært spennende (kremt...) det de holder på med.

Har ellers ikke noen befatning hva det forumet står for og hva slags brukere de har, men noen gir uttrykk for å ha utført innbrudd i lukkede installasjoner og det er jo ikke helt bra, står omtalt i tråden jeg lenket til for de som orker å lese gjennom alt der.
dolmen

He he,ser det er en der som lurer på hva straffen er for å sprenge opp døra på en bunker som er låst med hengelås...... :)
Fremtidens bunkerjegere?
Dolmen
Tarjei

dolmen wrote:He he,ser det er en der som lurer på hva straffen er for å sprenge opp døra på en bunker som er låst med hengelås...... :)
Fremtidens bunkerjegere?
Dolmen
Heller de som gir oss lovlydige bunkerjegere dårlig rykte.
Jon-Vegard

Blir ganske sjokkert når jeg leser en del av det på det forumet. Idioter! Forundrer meg ikke om det var noen av dem som sprengte opp det eks-tyske anlegget ved Radiumhospitalet i Oslo. Grunnet det er det nå ødelagt og meget godt stengt! Tror disse personene kan klare å ødelegge ganske mye for oss som er seriøse ja. PDT_Armataz_01_19
Mvh.
Jon-Vegard
EspenS

Ja det er ikke bra PDT_Armataz_01_33
ranvik

Jon-Vegard wrote:Blir ganske sjokkert når jeg leser en del av det på det forumet. Idioter! Forundrer meg ikke om det var noen av dem som sprengte opp det eks-tyske anlegget ved Radiumhospitalet i Oslo. Grunnet det er det nå ødelagt og meget godt stengt! Tror disse personene kan klare å ødelegge ganske mye for oss som er seriøse ja. PDT_Armataz_01_19
er så enig, normalt så er ikke låste døre veldig mye hindring, er veldig ofte bare spør så får du lov å se ta bilder, så kommer dem å låser opp.
noen ganger får du bare nøklen rett i hånda.

største problemet er at det tar bare litt tid å finne hvem/hva/hvilken som eier stedet.
Post Reply

Return to “KAFFEKROKEN - diverse”