Send dine brosjyrer til Krigsbunkeren 2009

Emner som ikke hører hjemme under andre diskusjonsgrupper

Moderators: Stutzpunkt, KOS

Post Reply
Erik H
Site Admin

Til de som skal markedsføre sine museum etc.

De fleste som har bestilt fra Krigsbunkeren har også fått en en del brosjyrer på kjøpet. Disse reklamerer for diverse museer, kystfort etc i norge, sverige og danmark. De blir lagt i brev og pakker hvor vekt ikke har betydning. (legger også brosjyrer i brev hvor man ikke overstiger neste portosats).

Hvis det er noen som har brosjyrer som de ønsker at jeg skal spre videre via krigsbunkeren så sendt et bilde av brosjyren til meg på epost eller pm. Alle som har noe å formidle fra krigen er velkommen, men ta kontakt først! (jeg forbeholder meg retten til å velge ut de som jeg selv ikke mener passer til krigsbunkeren).

Sender du mange nok brosjyrer så vil jeg også ta med disse til Austrått Fort slik at den blir eksponert til flere potensielle besøkende.

Det koster ingenting for denne tjenesten som krigsbunkeren tilbyr, men hvis det skulle ta helt av så kan de kanskje bli en snikinnføring av et lite gebyr i 2010.. bare slik at jeg har noen øl for bryderiet! :D

Har du ingen brosjyre eller den gamle trenger litt oppussing så ta kontakt. Histograf tar gjerne og hjelper for noen få slanter!

Erik H
Attachments
brosjyreriposten.jpg
brosjyreriposten.jpg (72.79 KiB) Viewed 335 times
Post Reply

Return to “KAFFEKROKEN - diverse”