Skulle ønske jeg visste hvordan jeg satte pin på kartet til gule sider/NIB for så å overføre til innleggene, jeg hadde gjerne gjort dette, 400m2 var feil, skulle være 2000m2, tråkka to timer innad der, hadde selvsagt fin tur, men når folk sier det er sånn og sånn der FØR jeg drar, og jeg finner lite av det, misforstå meg ikke, jeg hadde en flott tur, været var fint og slikt!!
jeg forberedte meg GODT før jeg dro, første jeg gjorde var å spørre om tips til å hvordan jeg kan gå gjennom området, ingen svar der, så var det bare å studere etteretningspapirene,omkode koordinatene, sammenligne på gulesider/NIB (men selvsagt er det meste overgrodd) for å danne meg bilde.
jeg vet jeg irriterer dere med disse inleggene, men for all del, IKKE synes synd på meg, kritikken deres mot meg er for meg positivt!! for i kritikken deres ligger det opplysninger, enig? jeg liker å lete etter ting, men når folk sier det finnes masse på visse plasser og jeg (som regel er alene på turene) ikke finner det da blir det slik at jeg spør for mye, det er bare sundt å spørre, føler personlig jeg har gått litt for langt her, den bildet Paul satte tilslutt i Møvik/nese tråden er en helt utmerket henvisning, han trengte ikke å sette 20-30 pins over installasjonene, bare ringe av, mer en nok for meg. Da får jeg bare gå mer innad innringingen ikke sant istedenfor å traske rundt på en helt annen plass.
vi setter strek over dette?? men en siste bønn, bare en ring over et kart/flyfoto er nok, resten er VÅRES jobb