Selger min Canon 350d

Emner som ikke hører hjemme under andre diskusjonsgrupper

Moderators: Stutzpunkt, KOS

Erik H
Site Admin

Etter 4 år og 4500 bilder så er det tid for en oppgradering. Derfor legger jeg ut min 350d ut for salg. har sett litt på finn.no og mener kameraet, +batterygrip, 1+2 gb kort er verd 2500,-. Det er et bra kamera og solid kamera som en ny eier vil ha glede av i mange år.

les mer om 350d (og i denne artikkelen så mener man også at 350d er bedre enn 400d).

http://www.teknofil.no/wip4/uovervinnel ... l?id=15070

Kommer vel til å legge ut kameraet på finn.no i løpet av noen dager hvis det ikke er noen respons her i gården.

Erik H
Attachments
canon350d.jpg
canon350d.jpg (82.58 KiB) Viewed 1223 times
Erik E
Site Admin

Etter 4 år og 4500 bilder
kun to turer på 4 år? :D

Erik
Erik H
Site Admin

haha... jeg lurer på om ikke antall bilder er lite lite. Trur jeg tok bilder et helt år før jeg fant ut at man kanskje skulle kategorisere bildene fortløpende.

E
bactuz

Hehe.... Er selv oppe i 3900 bilder på litt under ett år med Nikon'en min, så 4500 på fire år må da være å kalle pent brukt og lite kjørt ihvertfall :D

Det skal legges til at bilder av bunkere er ikke det eneste jeg har tatt. Det har røket med et minnekort eller fire på jentungen også...

PDT_Armataz_01_18

Kai
rhandber

sitter/ligger og vurderer det som et reservekamera faktisk :)
MVH

Roar Handberg

Trudde at kameraet telte fortløpende, men ser at i 2007 startet på nytt med andre forbokstaver.. tenkte ikke på det når jeg slengte ut tallet 4500, men etter en ny telling så er det vel tatt ca. 12-13000 bilder. Et slikt kamera skal tåle rundt 100.000 bilder før lukkeren sier takk for seg.

E
bactuz

Takk og pris for at vi opererer i den digitale verden....

Tenk om vi skulle betalt for film og fremkalling av alle de tusenvis av bildene vi tar med kameraene våre... 12000 bilder på fire år hadde blitt noen kroner det gitt... hehe.
Espen K

Et godt kamera, har samme kamera selv og er meget fornøyd.
Carsten G

Det kommer helt ann på prisen det Erik PDT_Armataz_01_18
Carsten
Det er nå vi har mulighetene til å bevare historie for all tid, la oss sammen gjøre denne oppgave.
Erik H
Site Admin

Carsten G wrote:Det kommer helt ann på prisen det Erik PDT_Armataz_01_18
Carsten
Long time no Carsten!

hvis det var prisen jeg du lurer på så var den 2500 (som jeg har nevnt). Dette er røverpris.. og den er ikke solgt ennå, men jeg pusher ikke da det kan være greit med et reservekamera av denne typen.

E
Carsten G

Erik H wrote:Etter 4 år og 4500 bilder så er det tid for en oppgradering. Derfor legger jeg ut min 350d ut for salg. har sett litt på finn.no og mener kameraet, +batterygrip, 1+2 gb kort er verd 2500,-. Det er et bra kamera og solid kamera som en ny eier vil ha glede av i mange år.

les mer om 350d (og i denne artikkelen så mener man også at 350d er bedre enn 400d).

http://www.teknofil.no/wip4/uovervinnel ... l?id=15070

Kommer vel til å legge ut kameraet på finn.no i løpet av noen dager hvis det ikke er noen respons her i gården.

Erik H
Mulig du nevnte det, følte meg litt dum nå, men jeg mener å lese dette slik:
finn.no og mener kameraet, +batterygrip, 1+2 gb kort er verd 2500,-.
dette mener jeg at du sier de er verdt det, ikke at det er prisen.
Men nå har du jo informert meg at det er prisen, og at du hadde skrevet det før.

Veldig interesert, blir jo ikke noe av kameraet til Jørn, han svarer aldrig på mine PM.

Carsten
Det er nå vi har mulighetene til å bevare historie for all tid, la oss sammen gjøre denne oppgave.
Erik H
Site Admin

En vare er jo ikke mer verd enn hva en er villig til å betale for den, men jeg ville nok pushe litt mer på Jørn hvis han ennå har sin for salg.. var ikke den billigere? hørte dere diskutere langt ut i natta om prisen.. men min er ferdigprutet til 2500. ..noe må man vel selge når man oppgraderer til 500D!

Erik H
Carsten G

Batterigrip, er det det samme som noen kaller en batteripakke?
Jeg tror du kan belage deg på å sende det til Flekkefjord.
Men en annen trist nyhet er at koppen fra Austrått gikk i knas PDT_Armataz_01_19
Det var skikkelig trist, også kan jeg ikke skylde på unga heller, og ta toget opp for koppen gidder jeg ikke, men kanskje det finnes en der oppe som kan sende en til meg.

Carsten
Erik H
Site Admin

Carsten G wrote: Jeg tror du kan belage deg på å sende det til Flekkefjord.
Carsten
Belage? Nei, det er bare å beklage. Kameraet ble sendt til et forum-medlem.. men ikke til Flekkefjord!

skal se om vi ikke kan sende en kopp sørover.. men det blir ikke før de åpner shappa ca. 13 juni

E
Last edited by Erik H on 20 May 2009 15:25, edited 1 time in total.
Carsten G

Den e go Erik, gratulerer med salget da. Jeg får prøve videre med Jorn om han fremdeles vil bli av med sitt, men det får vi ta på pm.

Jeg blir kjempeglad om det kommer en kopp sørover i løpet av sommeren.

Du får ha en riktig god sommer da Erik PDT_Armataz_01_18

Mvh
Carsten
Post Reply

Return to “KAFFEKROKEN - diverse”