Krigssymbol?

Emner som ikke hører hjemme under andre diskusjonsgrupper

Moderators: Stutzpunkt, KOS

Post Reply
naiom

Hei på dere!

Jeg var å løp lit rundt i skauen på Grdemoen her i dag og lete etter bunkere. Kom over dette tegnet, noen som vet hva det betyr?

Image

Image

(tegnet det like så godt ned)

Det står 607 på skrått nedover på venstre side der, om det kan hjelpe noe.
Prøvde å søke på web etter hva det kunne være men fant ingenting.

-naiom
Erik H
Site Admin

Hei, dette er tegnet til Pilegrimsledene som går til Nidarosdommen..

http://www.pilegrim.info/

Erik H
naiom

Å, så kjedelig:P Jaja, takk for svar:)
Erik H
Site Admin

nå., symbolet er tøft nok, Har alltid hatt ønske om å gå pilgrimsleiden, men det har alltid blitt "bunkerleiden" som det er nok av rundt om langs kysten. velkommen til forumet uansett og jeg håper du kan poste mer av av dine turer på dine områder.

EriK H
Erik H
Site Admin

nå., symbolet er tøft nok, Har alltid hatt ønske om å gå pilgrimsleiden, men det har alltid blitt "bunkerleiden" som det er nok av rundt om langs kysten. velkommen til forumet uansett og jeg håper du kan poste mer av av dine turer på dine områder.

EriK H
TommyG
Site Admin

naiom wrote:Hei på dere!

Jeg var å løp lit rundt i skauen på Grdemoen her i dag og lete etter bunkere.
Hvordan er det med snø rundt Gardermoen nå da, er det mulig å gå rundt i skogen der, uten ski på bena?
--
Tommy
naiom

Takk for det Erik H :)

Tommy G, det var en del snø, rakk oss til godt opp leggene/rett under knærne. På noen steder hadde jeg snø opp til livet, men det var nå fordi jeg absolutt skulle løpe rundt over alt:P

Ellers så vær det greit, men amobunkerne var styggt tegga ned. Vi fant ti bunkere hvor av bare to så "fine" ut.

naiom
TommyG
Site Admin

naiom wrote:Takk for det Erik H :)

Tommy G, det var en del snø, rakk oss til godt opp leggene/rett under knærne. På noen steder hadde jeg snø opp til livet, men det var nå fordi jeg absolutt skulle løpe rundt over alt:P

Ellers så vær det greit, men amobunkerne var styggt tegga ned. Vi fant ti bunkere hvor av bare to så "fine" ut.
Ja, masse tagging, og hard angrepet av søppelsyken. Alt fra gressklippere til familiebilder.
Fikk dere med dere den siste bunkeren eller hva det nå er, rundt svingen etter alle amobunkerne(Dersom du startet fra "kyrsset" på ringbanen)?
--
Tommy
naiom

Jo, vi så den. Men det var litt for dårlig føre, mye slaps og is så vi bestemte oss for å ta det litt senere ut på våren når det har blitt litt tørrere.
Ellers var det fint føre på Jarldsøy, Tønsberg (hvis man ser bort i fra alle edderkoppene som dinglet over hodene våres) og Vardås, Nøtterøy i dag, fint vær og alt :)

naiom
Kystvakta

naiom wrote:Hei på dere!

Jeg var å løp lit rundt i skauen på Grdemoen her i dag og lete etter bunkere. Kom over dette tegnet, noen som vet hva det betyr?

Image

Image

(tegnet det like så godt ned)

Det står 607 på skrått nedover på venstre side der, om det kan hjelpe noe.
Prøvde å søke på web etter hva det kunne være men fant ingenting.

-naiom
Nå er jeg ny her, og ikke vet jeg hvor mange som bruker Photobucket...., men de som bruker den muligheten må ikke slette eller flytte bilder inne i Photobucket.
De sidene er greie å bruke, men fungerer slik at det lages en link mellom photobucket og de sidene man legger ut bildene. Dette er flott, da det ikke spiser serverplass fra forumene, men bildet forsvinner (linken brytes) straks man "rydder" i egne album og sletter bilder.
Har ikke funnet mange slike enda, men skulle det dreie seg om en del tråder, blir jo disse rimelig uinteressante da.
Tenkte bare jeg ville nevne det, da jeg ikke fant bilder bl.a. her.
Post Reply

Return to “KAFFEKROKEN - diverse”